گزارش آمار سالانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نشان از رشد سهم رایتل از بازار مشترکین اپراتور‌های تلفن همراه کشور دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق آخرین گزارش آماری ارائه شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به عنوان نهاد حاکمیتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سال ۱۳۹۹ و در شرایط مواجهه با بحران کرونا، توانست مشترکین خود را افزایش دهد.

مقایسه گزارش اخیر رگولاتوری حوزه ارتباطات (تا پایان سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۹) با گزارش قبلی این نهاد که تغییرات میزان مشترکین تا پایان سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۸ را ارائه کرده، نشان می‌دهد نشان رایتل با اقبال بیشتری از سوی جامعه روبه‌رو شده به نحوی که سهم بازار آن طی مدت مورد اشاره به میزان ۰/۰۴۵ درصد رشد داشته است. این رویه در پاییز و زمستان ۹۹ نیز ادامه یافته و رایتل در این بازه زمانی ۰/۱۸۴ رشد را در بازار اپراتور‌های تلفن همراه، از آن خود کرد.

ارائه سراسری طرح مکالمه درون شبکه رایگان، طرح‌های مناسبتی متنوع، سرعت و کیفیت اینترنت و بسته‌های مقرون به‌صرفه را می‌توان از جمله عوامل جهش سهم بازار رایتل نسبت به رقبا برشمرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار