اعزام گروه‌های امدادی به استان‌های سیل زده جنوب کشور

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام برای اعزام گروه‌های امدادی و کمک‌های ضروری درپی وقوع سیل دربرخی استان‌های جنوبی دستور فوری صادر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درپی تداوم بارش باران در روز‌های اخیر و وقوع آبگرفتگی و سیل در برخی استان‌ها ازجمله کرمان، با دستور مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، گروه‌های امدادی احسان جهت بررسی وضعیت و حجم آسیب‌ها و کمک به مردم آسیب‌دیده، به این مناطق اعزام شدند.

قرارگاه‌های خدمت‌رسانی ستاد نیز برای ارسال اقلام ضروری غذایی و دارویی و تجهیزات اضطراری به این مناطق به حالت آماده‌باش درآمدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۴۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
چند وقت پیشا مداوم خبرهای نا امید کننده خشکسالی و کم بود آبی را مثل این خبر رو تیتر می کردیت : ناهیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
ایران در آستانه روبه رو شدن با خشکسالی است و از این دسته خبرهای نا امید کنند را به خورد خلق الله می دادید در کشور ایران الان که سیل آسا بارندی شده چرا تیتر نمی کنید ایران در آستانه پر آبیست ؟!!! شما ها با یه غوره سردیتون می کنه با یه کیشمش گرمیتون می کنه !!! حالا تحویل بگیرید اینم آب فراوان مدیریتش کنید اگه راست میگید . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار