دو قاچاقچی در گلوگاه که ۱۱ اصله چوب را با خودروی سواری پژو ۴۰۵ قاچاق می‌کردند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کمیل قلی نژاد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان گلوگاه گفت: ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی شهرستان درپی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر قطع درختان با کمین و تحت نظر داشتن در راستای مقابله با افراد سودجو طرح برخورد با قاچاقچیان را طی چند شب متوالی انجام دادند.

او با بیان اینکه ماموران یگان با هماهنگی ماموران محترم نیروی انتظامی موفق به دستگیری افراد و توقف خودرو شدند، افزود: ماموران یگان پس از بازرسی از خودرو ۱۱ اصله چوب آلات جنگلی گونه توسکا را از خودروی سواری کشف و ضبط نمودند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان گلوگاه گفت: دو متخلف با تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل و ادوات جرم شامل اره موتوری توقیف و خودروی سواری۴۰۵ نیز به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شد.

قلی نژاد از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب، تصرف و قاچاق چوب موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن رایگان و شبانه روزی ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع یگان حفاظت و یا ۰۱۱۳۴۶۶۶۳۳۵ اداره منابع طبیعی شهرستان گلوگاه اطلاع رسانی تا ماموران و کارشناسان جهت بررسی و اقدام لازم به منطقه‌های گزارش شده اعزام شوند.
انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.