به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ۲۴ ای؛ برند لوکس و روسی Caviar با الهام از طراحی خودروی جدید تسلا مدل S نسخه iPhone 12 Pro Excellence Edition را روانه بازار کرد.
این شرکت روسی اظهار داشت که نسخه ویژه iPhone 12 Pro Excellence Edition یا در رنگ طلایی با حاشیههای سیاه و یا در رنگ مشکی با حاشیههای طلایی در دسترس است و تولید آن فقط به ۹۹ نسخه محدود شده است. برند خاویار در طراحی و ساخت گوشی هوشمند فقط از طلا استفاده نکرد، این تلفنها با بدنهای با روکش تیتانیوم و یک لایه PVD همراه است که باعث میشود گوشی هوشمند بسیار محکم شده و مقاومت زیادی در برابر خط و خش داشته باشد.
لوگوی برند خاویار نیز در کنار گوشی هوشمند حک شده و در طرف دیگر شماره دستگاه با توجه به تعداد کل ۹۹ نسخه شماره گذاری شده است. گوشی هوشمند iPhone 12 Pro Excellence Edition بسته به مدل و ظرفیت حافظه با قیمتی بین ۵۵۵۰ تا ۷ هزار یورو در دسترس است.
بیشتر بخوانید
برند لوکس خاویار از برندهای خاص و گران قیمت لوازم الکترونیکی در دنیا است. این برند کار خود را با هدف شخصی سازی لوازم الکترونیکی مورد کاربران با اولین سری آیفون 4s طلا در سال ۲۰۱۱ شروع کرد. مدتی قبل این شرکت گوشی Galaxy S21 سامسونگ را با نقش یک گاو طلایی با چشمانی از الماس طراحی کرد.
برند Caviar پس از رونمایی و عرضه پلی استیشن ۵، نسخه طلایی این کنسول بازی که از طلای ۱۸ عیار پوشیده شده بود با قیمتی حدود نیم میلیون دلار روانه بازار کرد. از این PS5 طلایی فقط ۹ عدد ساخته شده بود. دستههای این کنسول نیز از چرم تمساح و ۷۵۰ گرم طلای ۱۸ عیار ساخته شده بودند.
گفتنی است، این برند به تازگی خانواده آیفون ۱۲ را با الهام از شخصیتهای مجموعه انیمیشن محبوب Mortal Kombat روانه بازار کرد.
انتهای پیام/