معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : فعالیت رشته‌های ورزشی کم برخورد در کرمانشاه و هشت شهرستان دیگر استان از سر گرفته شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به آخرین تغییر رنگ بندی کرونایی در استان، گفت : طبق این رنگ بندی ۹ شهرستان استان از جمله کرمانشاه در وضعیت زرد و نارنجی قرار گرفته اند که براین اساس، فعالیت رشته‌های انفرادی و کم برخورد در آن‌ها مجاز است.

او گفت : حدود ۳۰ رشته ورزشی انفرادی، کم برخورد و رشته‌هایی که در فضای آزاد فعالیت دارند همچون فوتبال، دوچرخه سواری، کوهنوردی، دوومیدانی، بدمینتون، تنیس، سوارکاری، دوومیدانی، والیبال و ... در این ۹ شهرستان می‌توانند پس از حدود یک ماه تعطیلی دوباره فعالیت خود را از سر بگیرند.

او با تاکید براینکه فعالیت باشگاه‌های بدنسازی تا زرد شدن شرایط کرونایی کرمانشاه همچنان ممنوع است، افزود: به منظور برخورد با باشگاه‌های متخلف تیم‌های بازرسی در این مدت بصورت مستمر گشت زنی‌هایی را در سطح شهر خواهند داشت.

 این مسئول افزود: در مدت زمان یک ماه گذشته که کرمانشاه در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته، حدود ۱۴۰ باشگاه متخلف در سطح استان پلمب شده است.

عزیزی ادامه داد: فعالیت استخر‌ها و رشته‌های ورزشی پربرخورد همچون کشتی، جودو، ووشو، تکواندو و کاراته نیز تا اطلاع ثانوی و تا بهبود شرایط کرونایی استان کماکان تعطیل خواهد بود.

او با اشاره به شرایط قرمز کرونایی پنج شهرستان دیگر استان، گفت: کلیه فعالیت‌های ورزشی اعم از کم برخورد و پربرخورد و باشگاه‌های بدنسازی در شهرستان‌های هرسین، سنقر، گیلانغرب، سرپلذهاب و روانسر نیز کماکان تعطیل است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.