توزیع ۹ هزار بسته معیشتی پویش سفره‌ای به وسعت ایران

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه، از توزیع ۹ هزار بسته معیشتی پویش سفره‌ای به وسعت ایران به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سید محمدجعفر امامیان دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت : شبکه خادمیاران رضوی با مشارکت‌های مردمی و خیرین توانست در مرحله چهارم سفره مهربانی باعنوان پویش سفره‌ای به وسعت ایران به مناسبت ماه مبارک رمضان تعداد ۹ هزار بسته معیشتی تهیه کند.

او نحوه مشارکت‌های مردمی در این پویش را به دو صورت نقدی و غیرنقدی عنوان کرد و گفت : بسته‌های معیشتی با تهیه ارزاق اولیه و روزمره مردم تهیه و در روز پنجشنبه، ۱۶ اردیبهشت بین خانواده‌های نیازمند در سراسر استان توزیع خواهد شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه رویکرد فعالیت‌های این کانون را خدمت‌رسانی به محرومان و محرومیت‌زدایی برشمرد و افزود: طرح سفره مهربانی ۱ در پویش نسیم رضوی با حضور در بیمارستان‌ها و تهیه ۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در طرح «سفره مهربانی ۲» و توزیع ۱۰۰۰ کارت خرید نان متبرک رضوی در طرح «سفره مهربانی۳» از دیگر خدمات خادمیاران رضوی استان کرمانشاه در برپایی هرچه با شکوه‌تر طرح سفره مهربانی بوده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.