هفته نهم از دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امشب با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با برگزاری ۳ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۲۲ در شهر‌های ساوه، البرز و قزوین پیگیری می‌شود. هفته گذشته ۳ تیم مدعی سن ایچ ساوه، مس سونگون و گیتی پسند اصفهان نتوانستند نتایج مطلوبی کسب کنند و به همین دلیل رقابت این ۳ تیم برای قهرمان شدن همچنان ادامه دارد. حال باید منتظر ماند و دید ۳ تیم سن ایچ ساوه، مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در بازی امشب چه نتایجی کسب می‌کنند.

همچنین تا قبل از شروع هفته نهم از دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتسال، سن ایچ ساوه با ۱۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان هر کدام با ۱۶ و ۱۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفته اند.

برنامه کامل بازی‌های هفته نهم از دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

سن ایچ ساوه - گیتی پسند اصفهان/ سالن فجر ساوه

در حساس‌ترین مسابقه امشب تیم‌های سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی سن ایچ و در سالن بدون تماشاگر فجر ساوه برگزار می‌شود. ساوجی‌ها این فصل موفق شدند بهترین عملکردشان را در مسابقات لیگ برتر از خود نشان دهند. اگر سن ایچ ساوه بتواند در بازی امشب برابر گیتی پسند اصفهان به پیروزی دست پیدا کند، در آن صورت به احتمال بسیار زیاد قهرمانی خود را در مسابقات این فصل لیگ برتر قطعی خواهد کرد، اما هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی قهرمانی ساوجی‌ها را به تاخیر خواهد انداخت.


بیشتر بخوانید


از سوی دیگر شاگردان وحید شمسایی در تیم گیتی پسند اصفهان برای آن که از کورس قهرمانی جا نمانند، امروز با تمام توان و نیروی خود رو در روی سن ایچ ساوه قرار خواهند گرفت. گیتی پسندی‌ها به دلیل مصدومان زیادی که دارند باز هم با دست بسته به مصاف حریف خود خواهند رفت. حال باید ببینیم در پایان هر ۲ تیم سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان چه نتیجه‌ای می‌توانند کسب کنند. از حواشی این بازی می‌توان به حضور محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اشاره کرد که به همراه محمدرضا حیدریان و میشائیل پطروس در سالن فجر ساوه حاضر خواهند شد و دیدار تیم‌های سن ایچ و گیتی پسند را از نزدیک تماشا می‌کنند.

مقاومت البرز - مس سونگون/ سالن انقلاب کرج

در دیگر بازی مهم امشب ۲ تیم مقاومت البرز و مس سونگون رو در روی هم قرار می‌گیرند. این بازی به میزبانی مقاومت و در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج برگزار خواهد شد. مقاومتی‌ها که هیچ شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند امشب بدون استرس و نگرانی به مصاف رقیب قدرتمند خود یعنی مس سونگون خواهند رفت که همین موضوع می‌تواند کار را برای شاگردان احمد باغبانباشی در تیم مس سونگون سخت کند. مسی‌ها برای آن که بتوانند دوباره جایگاه نخست جدول را از سن ایچ ساوه پس بگیرند، امشب باید هر طوری شده مقاومت را شکست دهند. این به شرطی است که سن ایچ ساوه هم برابر گیتی پسند نتواند به پیروزی دست پیدا کند، در آن صورت مس با ۱۹ امتیاز به صدر جدول خواهد رفت.

تیم فوتسال مس سونگون تا قبل از شروع هفته نهم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر با ۱۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و مقاومت البرز هم با ۷ امتیاز جایگاه چهارم جدول را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید


کراپ الوند قزوین - فرش آرای مشهد/ سالن یادگار امام (ره) قزوین

در دیگر مسابقه این هفته امشب تیم‌های کراپ الوند قزوین و فرش آرای مشهد در دیدرای تشریفاتی به مصاف هم می‌روند. هر ۲ تیم کراپ الوند و فرش آرا شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارند و به همین دلیل در بازی امروز با آرامش خاطر بهتری رو در روی هم قرار می‌گیرند. هر ۲ تیم کراپ الوند و فرش آرا تا قبل از شروع هفته نهم با ۷ امتیاز به ترتیب در رده‌های پنجم و ششم جدول قرار دارند. حال اگر هر کدام از این ۲ تیم بتوانند در بازی امشب پیروز شوند و از آن طرف مقاومت هم نتواند برابر مس سونگون نتیجه خوبی کسب کند، در آن صورت یکی از ۲ تیم کراپ یا فرش آرا با ۱۰ امتیاز به رده چهارم جدول صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار