پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه فضای مجازی خود پستی را درباره واکسیناسیون کرونا در کشور منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  کروناویروس خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود. ویروس کرونا در دهه ۱۹۶۰ کشف شد و مطالعه بر روی آن‌ها به‌طور مداوم تا اواسط دهه ۱۹۸۰ ادامه داشت، همچنین این ویروس به‌طور طبیعی در پستانداران و پرندگان شیوع پیدا کرد و تاکنون هفت کروناویروس منتقل شده به انسان، کشف شده‌است.

آخرین نوع ویروس کرونا، کروناویروس سندرم حاد تنفسی ۲ (SARS-CoV-۲)، در دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین با همه‌گیری در انسان شیوع پیدا کرد و این ویروس پس از مدت کوتاهی تمام جهان را درگیر خود کرد. پس از گذشت ۲ سال از شیوع ویروس کرونا بسیاری از کشور‌ها مانند ایران موفق به ساخت واکسن کرونا شدند، در بسیاری از کشورها واکسیناسیون انجام شده و در برخی کشورها نیز این روند ادامه دارد که البته با چالش‌هایی همراه است.


بیشتر بخوانید


در همین راستا پرستو صالحی بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون پستی را در صفحه فضای مجازی خود منتشر کرد که در ادامه می‌توانید متن و پست منتشر شده توسط صالحی را مشاهده کنید.

"غصه واردات قطره چکانی واکسن کم بود، در حال حاضر استرس نحوه واکسیناسیون هم اضافه شده. "

واکنش پرستو صالحی درباره واکسن کرونا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چشم حتما ...پرستو خانوم
آخرین اخبار