امروزه با پیشرفت تکنولوژِی  بسیاری از افراد کارهای خود را به‌صورت اینترنتی و با فشار دادن یک دکمه خیلی راحت انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از کسب‌وکارها از کوچک گرفته تا بزرگ شاید برایشان سؤال باشد که چرا باید سایت داشته باشیم؟ در جواب باید  بگوییم امروزه با پیشرفت تکنولوژِی  بسیاری از افراد کارهای خود را به‌صورت اینترنتی و با فشار دادن یک دکمه خیلی راحت انجام می‌دهند. شاید باورتان نشود ولی در ایران  بیش از 40 میلیون (که عدد بسیار بالایی است) کاربر اینترنت فعال  وجود دارد. پس با این اوصاف  می‌توان گفت فضای مجازی قدرتمندترین راه برای افزایش فروش و جذب مشتریان است. با ما در شرکت ریراکو همراه باشید تا با دلایلی که می  تواند شمارا مجاب به داشتن سایت کند آشنا شوید.

جا افتادن اینترنت برای مردم

امروزه مردم برای هر چیزی از پیدا کردن دکتر و گرفتن وقت نوبت‌دهی گرفته تا خرید کالاها و سفارش غذا و .... را از طریق اینترنت انجام می‌دهند. حالا خود شما قضاوت کنید آیا نادیده گرفتن چنین پتانسیلی اشتباه بزرگی نیست؟

اعتبار بخشیدن به کسب‌وکار شما

درگذشته مردم برای اینکه برای خرید به شما اطمینان کنند به دنبال آدرس بودند تا بتوانند با خیال راحت به‌صورت حضوری مراجعه کنند و خرید خود را انجام دهند. حالا وب‌سایت درواقع همان کار آدرس  را برای شما انجام می‌دهد و باعث می‌شود افراد با دیدن نمونه کارها و خدماتی که ارائه می‌دهید بتوانند به شما اطمینان کنند. به خاطر داشته باشید کسب‌وکاری برای مردم موردقبول است که پایگاه اینترنتی مشخص داشته باشد و بدانند که قانونی است. یعنی صادقانه بگوییم اگر مثلاً شما فروشگاه لوازم‌خانگی داشته باشد و همه محصولات شما اصل باشد و قیمت مناسبی هم داشته باشید ولی رقیب شما کیفیت شمارا نداشته باشد ولی در عوض سایت خوبی داشته باشد و خود را به خوبی معرفی کند از شما مورد اعتماد تر و فروش بیشتری خواهد داشت.

بهترین کانال بازاریابی

دلایلی که باید سایت داشته باشم؟

حتماً هنگام عبور از اتوبان‌ها به بیلبوردهایی که نصب‌شده‌اند توجه کرده‌اید. چه تعداد از افراد در روز آن را مشاهده می‌کنند؟ ساست شما حکم همان بیلبورد را دارد حالا شما تصور کنید در روز میلیون‌ها نفر آن را می‌بینند و شما شانس معرفی محصول و خدمات خود را دارید. البته این را هم بگوییم که این به معنای این است که شما باید فعالیت و تلاش  چشمگیری هم داشته باشید. یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای دیدن سایت شما سئو و بهینه‌سازی سایت است. برای آشنایی بیشتر با این روش می‌توانید به صفحه خدمات سئو شرکت ریراکو مراجعه کنید تا با مزایا و مراحل آن آشنا شوید.

جمع‌آوری اطلاعات مشتریان

تا حالا برایتان پیش‌آمده که به فروشگاهی برای خرید مراجعه کنید و از شما بخواهند که شماره یا ایمیل خود را یادداشت کنید؟ چه حسی داشتید؟ مطمئناً حس خوبی برای یادداشت کردن شماره خود نداشتید. ولی هنگامی‌که وارد سایت می‌شوید یا ثبت‌نام می‌کنید و یا شمار موبایل خود را ثبت می‌کنید با تمام وجود و با اطمینان خاطر این کار را انجام می‌دهید. پس چه چیزی از این بهتر که بتوانید با مشتریان خود در ارتباط باشید و بتوانید آنها را از تخفیفات وکالاهای جدید خود مطلع سازید. 

هدایت مشتریان به سمت فروشگاه

سایت شما باعث می‌شود که ناخودآگاه مشتریان بسیار زیادی را هم به سمت فروشگاهتان سوق دهید. مثلاً برای خرید یک دوچرخه اول وارد سایت می‌شوند انواع آنها را می‌بینند و قیمت‌ها را مشاهده می‌کنند و می‌توانند به‌صورت حضوری برای خرید به مغازه مراجعه کنند و یا خرید خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهند.

طراحی سایت خود را به تیم مطمئن و کار بلد بسپارید

اگر به سایت شرکت ریراکو مراجعه کنید  با اولین چیزی که مواجه خواهید شد جمله" ما برای شما کار نمی‌کنیم ما با شما کار می‌کنیم"  است. این تیم حرفه‌ای و مجرب راه موفقیت شما را بلد است و در این راه گام‌به‌گام باصداقت همراه شما خواهد بود. با خیال راحت طراحی سایت، گرافیک و خدمات سئو خود را به شرکت دیجیتال مارکتینگ ریراکو بسپارید. پس اگر به دنبال رونق بخشیدن به کسب و کارتان هستید به سایت ریراکو سر بزنید و با دیدن نمونه‌های طراحی سایت ما برای همکاری و مشاوره  تماس بگیرید.  

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نبض بازار ، کسب و کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار