نجفی: شهرداری ۲ میلیارد تومان باید به ماشین سازی پرداخت کند

مدیرعامل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در مورد تعلیق یک روزه فعالیت‌های این باشگاه، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد نجفی، مدیرعامل تیم فوتبال ماشین سازی در مورد مطالبات این باشگاه از شهرداری تبریز، اظهار داشت: روز سوم فروردین، جلسه‌ای با حضور استاندار آذربایجان شرقی، شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان برگزار کردیم. باشگاه مطالبات ۵ ساله‌ای از شهرداری دارد که هنوز وصول نشده اند. با توجه به وضعیت مالی بد باشگاه ماشین سازی، قرار شد این پول از شهرداری به حساب باشگاه واریز شود.

او افزود: کار‌های اداری زمان برد. قرار بود این پول روز دوشنبه واریز شود، اما به تعویق افتاد. ما شنبه بازی داریم و قرار بود درصدی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم تا مشکلات مالی باشگاه تا حدودی حل شوند. متاسفانه در این زمینه کارشکنی‌هایی شد  و مشکلاتی به وجود آمد. مالک باشگاه نیز دستور داد تا زمانی که این مبلغ واریز نشود، تمام فعالیت‌های باشگاه تعلیق شود.

مدیرعامل ماشین سازی در خصوص دلیل طلب سبزپوشان از شهرداری، بیان کرد: زمانی که تیم را به مالک واگذار کردند، صورت جلسه‌ای تهیه شد تا از طرف شهرداری به باشگاه ماشین سازی کمک شود. این مبلغ در سال ۹۵، ۲ میلیارد تومان بود. اگر بخواهیم آن را به روز کنیم، ۲۰ میلیارد تومان می‌شود؛ اما ما به پرداخت همان مبلغ ۲ میلیارد تومان نیز راضی هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا را شکر با این پول باشگاه ماشین سازی می تواند تا ده(10)سال دیگر تیمداری کند !!!!
آخرین اخبار