منابع رسانه‌ای در قدس اشغالی از ناکامی نظامیان صهیونیست در بازداشت عامل عملیات زعتره خبر دادند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار خبرگزاری المیادین در اراضی اشغالی افشا کرد نظامیان صهیونیست برای بازداشت عامل عملیات «زعتره» به یکی از روستا‌های فلسطینی نشین هجوم برده و خانه‌ای را محاصره کردند، ولی با بررسی داخل خانه متوجه شدند این خانه از قبل خالی شده است؛ و شخص مورد نظرشان را پیدا نکردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی یک‌شنبه گذشته از زخمی شدن سه نظامی صهیونیست در حمله به گذرگاه زعتره در جنوب شهر نابلس خبر دادند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: سه نظامی صهیونیست بر اثر تیراندازی از یک خودرو که به سرعت در حال عبور از گذرگاه زعتره بود، زخمی شدند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم است. عاملان این حمله از محل حادثه گریختند و ارتش در حال تلاش برای یافتن آن‌ها است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد عملیات زعتره در کرانه باختری پاسخی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی بود، این عملیات در ادامه مبارزه ملت فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس است.

در پی حمله ساکنین اراضی اشغالی به نمازگزاران فلسطینی که به زخمی شدن این نمازگزاران منجر شد، تنش‌ها در این مناطق بالا گرفته و به گفته کارشناسان انتفاضه جدیدی در فلسطین در حال شکل‌گیری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار