باشگاه پرسپولیس قصد دارد از شایعه پراکنان علیه باشگاه در ماجرای شستا طی هفته آینده شکایت کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاوه علی اسماعیلی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ما جلسه‌ای با سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قبل از نشست خبری آنلاین امروز داشتیم و سمیعی این پیام را به هواداران داد که از این به بعد سخت گیری شدید درباره افزایش شایعات در فضای مجازی خواهیم داشت.  

او ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد، شب گذشته بعد از انتشار ماجرای شستا تلاش زیادی کردند تا موج سازی دروغ علیه باشگاه پرسپولیس به راه بیندازند. به طور حتم از این افراد در هفته آینده شکایت خواهد شد و به صورت حقوقی این موضوع را دنبال می‌کنیم که این افراد متوجه شوند پرسپولیس باشگاه کوچکی نیست و نمی‌شود با نام و اعتبار این باشگاه به این سادگی بازی کرد.  

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: من  از کانال‌هایی که در فضای مجازی با باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کنند، خواهش می‌کنم خیلی راحت وارد این فضا‌ها نشوند. بعضی‌ها  برای افزایش تعداد فالوئر‌ و ایجاد تنش در باشگاه پرسپولیس قبل از ۲ دیدار حساس با سپاهان و استقلال فعالیت‌هایی را شروع کرده اند و این یک زنگ خطر است. شک نکنید دایره حقوقی باشگاه به دستور مستقیم مدیرعامل و تاکید اعضای هیئت مدیره این موضوع را پیگیری می‌کند. البته از هواداران پرسپولیس خواهش می‌کنیم که بیشتر از این وارد این بازی‌ها نشوند و پیام‌های دروغ و در حد شایعات در مورد باشگاه را بازنشر ندهند تا فضا علیه پرسپولیس ملتهب نشود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
لنگیا ستاره اشان که جعلی است .

ساختمانشان هم غصبی از آب در آمد .

بردها وجامهایشان هم که بخاطر ناداوریها و دخالت باباجونشون بدست آوردند .
آخرین اخبار