دادستان عمومی و انقلاب سرپل ذهاب گفت : مالکان واحد‌های تولیدی که اقدام به گرفتن تسهیلات می‌کنند حق اخراج کارگران یا تعطیلی واحد مربوطه یا واگذاری کارگاه به افراد ثالث را ندارند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سعید زریری دادستان عمومی و انقلاب سرپل ذهاب گفت : ۶ واحد تولیدی در شهرک صنعتی نباید بخاطر بدهی بانکی تعطیل باشند.

او گفت : مالکانی که اقدام به اخذ تسهیلات کنند حق واگذاری و تعطیلی واحد‌ها را ندارند تا از زمین این واحد‌ها سوء استفاده شود.

دادستان عمومی و انقلاب سرپل ذهاب افزود: این موضوع برخلاف فرمایش رهبر انقلاب در خصوص رونق تولید و به نوعی همصدا شدن با دشمن است.

زریری ادامه داد: جلسات متعدد با حضور مالکین واحد‌های تولیدی و کارآفرینان و فعالان اقتصادی باید در اداره صنعت و معدن شهرستان برگزار شود.

او گفت: در بازدیدی که همراه نیروی انتظامی، اداره صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی و نظارت بر اماکن از شهرک صنعتی و واحد‌های تولیدی فعال و غیر فعال انجام دادیم، مشخص شد ۷۰ درصد آن‌ها غیر فعال هستند لذا موضوع این واحد‌ها توسط دستگاه قضایی بررسی خواهد شد.

 فرماندار سرپل ذهاب گفت: در مجموع شهرک صنعتی ۶۴ واحد تولیدی دارد که ۳۶ واحد فعال و ۲ واحد آماده بهره برداری است.

نورالدین فرزادی پور افزود: ۱۶ واحد تولیدی در شهرک صنعتی نیمه فعال و راکد است که با همت و تلاش صاحبان این واحد‌ها و تسهیلات اعطایی امیدواربم بتوانند مجددا راه اندازی شوند و برای مابقی واحد‌های غیرفعال این مجموعه نیز در آینده تلاش می‌شود به چرخه تولید بازگردند.

او افزود: فعالیت این واحد‌های صنعتی علاوه بر تامین بازار شهرستان، توانسته برای تعداد زیادی از جوانان جویای کار اشتعالزایی کنند لذا تلاش می‌کنیم تا مشکلات صاحبان این واحد‌ها را برطرف کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.