فرماندار سیرجان با بیان اینکه فداکاری و ایثارگری معلمان در دوران کرونا غیرقابل چشم پوشی است، گفت: تلاش معلمان در این ایام ستودنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی مراسمی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر، معاونین، جمعی از پرسنل حوزه اداری آموزش و پرورش و ۲۰۰ مدیر مدرسه به صورت ویدیو کنفرانس از معلمان نمونه شهرستان سیرجان در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

سهراب بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در این آیین با بیان اینکه فداکاری و ایثارگری معلمان در دوران کرونا غیرقابل چشم پوشی است، گفت: کرونا شرایط سختی را برای تدریس معلمان در فضای مجازی ایجاد کرد؛ اما این قشر با عشق به تعلیم و تعلم پرداختند و تمام وقت و انرژیشان صرف ارتباط موثر با دانش آموز و انتخاب شیوه‌های جدید آموزشی شد.

او افزود: اگر چه در این روز‌های سخت کرونایی به ظاهر شاهد تعطیلی مدارس بوده ایم؛ اما این سال تحصیلی پر از حضور خلاقانه و ایثارگرانه کادر آموزشی با همراهی و ارتباط بسیار صمیمانه و پیوسته با کانون خانواده‌ها در مسیر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بود.

بهاالدینی با اشاره به انتخابات پیش رو از مدیران مدارس خواست: همکاری لازم را با ستاد انتخابات معمول و زمینه مشارکت حداکثری را در این دوره از انتخابات فراهم کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
دستبوس همه معلمان و اموزگاران هستم. بخصوص جناب آقای بنی فاطمی دبیر ادبیات دبیرستان دین ودانش
آخرین اخبار