فرماندار سلسله گفت: آزادسازی حرائم و رفع تصرفات از اراضی ملی منطقه نمونه گردشگری کهمان، مطالبه‌ای عمومی و ملی است که باید با مشارکت مردم انجام شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مرتضی مهدوی کیا فرماندار سلسله در نشست با بزرگان و معتمدین منطقه کهمان در دفتر امام جمعه، اظهار داشت: از زحمات امام جمعه به واسطه ورود در راستای حل مشکلات کهمان تقدیر و تشکر میکنم و این موضوع را هم در شورای تامین استان مطرح کرده و به نوبه خودم قدردان زحمات ایشان هستم.

او افزود: به عنوان فرماندار دیدگاه پلیسی، قهریه و بگیر و ببند نسبت به موضوع ندارم و تمامی جلسات و مصوبات شورای تامین در مورد این قضیه نیز در راستای تشویق و ترغیب مردم به آزادسازی خودجوش حریم‌ها بوده و تصمیم عجولانه و احساسی نگرفته ایم.

فرماندار سلسله ادامه داد: آزادسازی حرائم و رفع تصرفات اراضی ملی منطقه کهمان مطالبه‌ای عمومی و ملی است که باید انجام شود.

مهدوی کیا با تاکید بر اینکه حساب مردم روستای دره تنگ از حساب عده‌ای سوءاستفاده گر جداست، تصریح کرد: مردم کهمان مردمی ولایت‌مدار و پایبند به انقلاب اسلامی هستند که شهدای زیادی را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده اند.

او با بیان اینکه لازمه فرماندار بودن، مردمی بودن است، ادامه داد: بزرگان و ریش سفیدان منطقه هم باید برادری خود را با آزادسازی حرائم و رفع تصرفات به صورت خودجوش اثبات وخسارات وارد شده مادی و معنوی به نیروی انتظامی را نیز جبران کنند.

فرماندار تصریح کرد: ناجا مظهر اقتدار نظام و حافظ جان، مال، امنیت و ناموس مردم است و نباید اجازه دهیم که مورد هتک حرمت واقع شوند.

امام جمعه  الشتر نیز با بیان اینکه نظر کلیه مسئولان بر این است که با مردم به عنوان، ولی نعمتان خود کنار بیایند، اظهار داشت: اهالی کهمان نیز باید حرائم تصرف شده را آزاد و فنس‌ها را بردارند و خسارات وارد شده به نیروی انتظامی را نیز جبران کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود: ما همه خدمتگزار مردم هستیم و حرف همه مسئولان این است که همه باید کمک کنیم که اتفاق واقع شده با رضایت مردم و مسئولان مرتفع شود.

او تصریح کرد: خون همه این مردم عجین شده با انقلاب اسلامی است و مردم دره تنگ مردمی ولایت مدار و انقلابی و مجاهد در راه ولایت هستند و باید کمک کنیم که با سرافرازی شاهد رفع مشکلات در این منطقه و همراهی و همدلی پیش از پیش مردم و مسئولان باشیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.