مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: محورهای سفیدآبه - زابل و فنوج - کتیج - رمشک سیستان و بلوچستان به دلیل وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی همچنان بسته است.

علیرضا شهرکی مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: محورهای سفیدآبه - زابل و فنوج - کتیج - رمشک براثر بارندگی های اخیر بسته شده است.

او  ادامه داد: تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه برای بازگشایی این مسیر همچنان ادامه دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس هشدار اداره کل هواشناسی استان در روزهای اخیر شاهد رگبار متوسط تا سنگین، رعد و برق همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه های فصلی بودیم که با توجه به ماهیت این سامانه بارشی که همراه با جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی بود.

او  گفت: ۱۰۹ آسیب دیده در قالب ۲۸ خانوار در سیستان و بلوچستان طی چند روز اخیر بارندگی و سیل در این استان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

سیستان و بلوچستان به لحاظ شرایط جغرافیایی و وسعت زیاد در برخی مواقع همزمان چندین پدیده از جمله توفان، خشکسالی، بارندگی، سیل و مواج شدن دریا را تجربه کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار