مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: باد شدید و باران چند روز اخیر در این استان حدود ۲۶ میلیارد ریال به شبکه‌های توزیع برق این منطقه خسارت وارد کرد.

خلیل عوض زاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: شهرستان‌های هیرمند، زاهدان، نیکشهر، ایرانشهر، قصرقند، دلگان، زابل، پلان و راسک از جمله مناطقی هستند که دچار خسارت شده‌اند.

او  ادامه داد: ۶ دستگاه ترانس، ۱۱۷ اصله تیر و سه هزار و ۲۲۰ متر شبکه فشار ضعیف و متوسط از جمله خسارت وارد شده به شبکه توزیع برق این استان است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به آمادگی قبلی تیم‌های عملیاتی این شرکت در سطح استان بلافاصله با بسیج امکانات و نیروهای عملیاتی نقاط آسیب دیده ترمیم و شبکه برق پایدار شد.

او  با بیان اینکه در برخی از شهرستان های سیستان و بلوچستان همچنان شاهد باد و باران هستیم تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی کارکنان توزیع برق این استان بخش اعظمی از شبکه های آسیب دیده اصلاح و مجدداً احداث شده و در حال حاضر شبکه توزیع برق استان در شرایط پایداری به سر می‌برد.

عوض زاده اظهار داشت: با وجود آمادگی تیم های عملیاتی و لجستیکی این شرکت، در مواردی که راه دسترسی به روستاها در اثر سیل از بین می رود، امکان اقدام و عملیات فوری سلب، و رفع خاموشی و بازسازی شبکه با تاخیر همراه می شود.

 فعالیت سامانه بارشی فعال در این استان تا چهارشنبه ادامه دارد و انتظار می‌رود در نتیجه بارش‌های رگباری آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار