رئیس پلیس راهور شهرستان فردیس گفت: رانندگی نظام مندتصادفات فردیس را کاهش داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ پیمان کرمی، رئیس پلیس راهور شهرستان فردیس گفت: امسال افزایش نظارت های هوشمند، ایمن سازی معابر و همکاری نظام مند و خوب رانندگان، میزان تصادف ها را در این شهرستان به میزان چشمگیری کاهش داده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان فردیس افزود:  بررسی های آماری نشان می دهد که طی ۴۵ روز گذشته هیچ گونه تصادف منجر به مرگ در شهرستان فردیس رخ نداده در حالیکه سال گذشته در همین مدت پنج نفر در تصادفات مختلف این شهرستان جان باختند.

سرهنگ کرمی گفت: امسال میزان تصادف های جرحی و خسارتی شهرستان فردیس نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش چشمگیر دارد که در اینجا باید از اقدام اداره برق فردیس برای توسعه سیستم روشنایی معابر و همکاری خوب شهرداری در ایمن سازی خیابان های اصلی و فرعی قدردانی کنیم . 

او افزود:  در مجموع سال ۹۹ حدود ۱۰ هزار فقره تصادف در این شهرستان رخ داد که افزون بر فوت ۲۴ نفر ، حدود ۷۰ درصد این تصادفات جرحی بود.

رئیس پلیس راهور شهرستان فردیس گفت: ۹۰ درصد جانباختگان این تصادفات عابران پیاده بودند ضمن آنکه حدود ۷۰ درصد این تصادف  ها با مجروح شدن سرنشینان خودروها یا عابران پیاده همراه بود.

کرمی  بیشتر تصادفات را ناشی از سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو دانست و افزود:  ۹۹ درصد این تصادف ها ناشی از عدم توجه به جلو  است.

رئیس پلیس راهور شهرستان فردیس بیشترین زمان تصادفات رانندگی  در این شهرستان را بین ساعت ۱۸ الی ۲۴  اعلام کرد ، گفت:  به همین دلیل دوربین‌های ثبت تخلف در فردیس و جاده ملارد فعال شده  تا تخلفات  به صورت هوشمند ثبت شود.

انتهای پیام /

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.