مدیریت امور اراضی آذربایجان شرقی اعلام کرد:یک باب ویلای مجلل غیر قانونی در حال ساخت در تبریز که ارزش آن ۲۵ میلیارد تومان برآورد شد قلع و قمع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  مدیریت امور اراضی آذربایجان شرقی اعلام کرد:یک باب ویلای مجلل که به صورت غیر قانونی در منطقه باسمنج شهرستان تبریز و در اراضی حاصلخیز کشاورزی احداث می شد و در حال تکمیل شدن بود با اقدام قاطع قضایی و اداری تخریب شد تا به متجاسران به قانون هشدار جدی داده شود که از هرگونه اقدام غیر مجاز برای تغییر کاربری در اراضی کشاورزی خودداری کنند.

بر اساس این گزارش تخریب این واحد در راستای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها در اقدامی قاطع از سوی مدیریت امور اراضی آذربایجان شرقی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تبریز و با همکاری دادستان عمومی و انقلاب استان و نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات ویژه صورت گرفت.

مدیریت امور اراضی آذربایجان شرقی به متجاسران و دلالان و سو استفاده کنندگان هشدار داد تا از هرگونه اقدام منتهی به تفکیک، افراز، قطعه بندی و تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی زراعی و باغ‌ها به صورت جدی خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.