نماینده مردم قصرشیرین سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد تجاری قصرشیرین می‌تواند محرومیت ۴۰ ساله مناطق غرب کرمانشاه را برای مرزنشینان این استان که بر اثر جنگ تحمیلی متضرر شدند را جبران کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«شهریار حیدری»  با تبریک تصویب نهایی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: منطقه آزاد تجاری از نظر سرمایه‌گذاری راحت‌تر و روان‌تر از مناطق ویژه اقتصادی است که سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی در بخش صنعت، خدمات و تولید در این مناطق می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند.

او اظهار داشت: طرح ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین زمانی که به بن بست رسید و در مجلس شورای اسلامی در خصوص آن نتوانستند تصمیم گیری کنند از ۱۰ ماه گذشته در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در ۱۰ ماه گذشته تلاش‌های زیادی در رابطه با منطقه آزاد تجاری قصرشیرین صورت گرفت و با اعضای مجمع تشخیص مصلحت ۳۰ جلسه داشتیم و ۲ بار شاهد حضور «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در منطقه بودیم و در این جلسات صحبت های تخصصی و فنی در رابطه با با این طرح ارایه شد.

حیدری اضافه کرد: هفته گذشته در جلسه ای با حضور آقای باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت توجیهات فنی و تخصصی مطرح شد و بالاخره دیروز شاهد تصویب این طرح در مجمع بودیم.

او گفت:  اثر گذاری منطقه آزاد تجاری قصرشیرین بر اقتصاد استان کرمانشاه با تاکید بر منطقه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب کاملا در آینده مشهود است و علاوه بر تاثیر منطقه ای تاثیر استانی نیز دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.