سردار خادم سید الشهدا گفت: شهید قاسم سلیمانی سال‌ها در دوران دفاع مقدس و تا بعد از آن به تکلیف خود برای جمع کردن مجاهدان در راه خدا عمل کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سرتیپ احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا گفت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی سال‌ها در دوران دفاع مقدس و تا بعد از آن به تکلیف خود عمل کرد؛ کارش جمع کردن مجاهدان در راه خدا برای مقابله با گروه‌های تکفیری و داعشی بود تا آن‌ها را از بین ببرد.

او بیان داشت:  برخی‌ها مارمولک صفت هستند و افرادی در داخل و خارج می‌خواهند حرکت انقلابی و شهدای عزیز را مثل (زمان آتش افروختن بر حضرت ابراهیم) مارمولک فوت کنند و آتش فعلی را شعله‌ورتر کنند.

سردار خادم سید الشهدا افزود: شهدا تکلیف خود را برای کشور ادا کردند و تکلیف ما این است که در زمینه صیانت از انقلاب اسلامی زیر بیرق ولایت‌فقیه نقش‌آفرینی کنیم؛ قطعاً راه سعادت، پیشرفت و راهی که اسلام برای ما ترسیم کرده است و شهدا هم نقش خود را با اعطای جان و خون پاکشان ایفا کردند و درخت انقلاب را با خونشان آبیاری کردند.

فرمانده قرارگاه کربلا ادامه داد:  بر اساس روایات قرآنی هرگز مپندارید که شهدا مرده‌اند؛ قطعاً همه ما با زبان روزه اعتقاد و اطمینان کامل داریم که شهدا نزد خدا زنده هستند و تا آخرین قطره خون خود از نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب مقدس این کشور صیانت می‌کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.