همزمان با ایام دهه کرامت فیلمی منتشر شده که شهید سردار سلیمانی به نگین انگشتر خود اشاره می‌کند که از کریستال‌های حرم امام رضا (ع) تهیه شده‌است.

‌به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید قاسم سلیمانی در تمامی ادوار زندگی خود در حال خدمت به مردم بود، زمانی با لباس پاسداری در جبهه‌های حق علیه باطل ادای دین کرد، پس از آن هم با شجاعت مثال‌زدنی خود در برابر اشرار خود فروخته جنوب شرق ایستادگی کرد.

آن شهید همواره لباس جهاد را بر تن داشت و در مأموریت‌های مختلف به کمک مظلومان منطقه شتافت که هرکدام از آن‌ها گام‌هایی استوار برای تحقق نابودی استکبار جهانی شد تا جایی که خبیث‌ترین افراد یعنی ترامپ رئیس‌جمهور تروریست آمریکا دستور قتل ایشان را صادر کرد.

همزمان با ایام دهه کرامت فیلمی منتشر شده که شهید سردار قاسم سلیمانی به نگین انگشتر خود اشاره می‌کند که از کریستال‌های حرم امام رضا (ع) تهیه شده‌است. این فیلم را اینجا ببینید:

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
-
ali
۱۳:۳۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
ایشان درباره انگشتر با نگین سبزشان این رو گفتند.
Iran (Islamic Republic of)
مسلمان
۱۳:۰۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
انگشتر زمرد باید سبز باشه .......چرا رنگ انگشتر تو فیلم مرتب تغییر می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
روحتان شاد سردار عزیزم. شما خودتون درخشان تر از هر زمردی بودین که ما از دست دادیم. سردار عزیزم خیلی دلتنگتونیم. خیلی خیلی التماس دعا.
برای شادی روحشان صلوات بفرستیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
یا ضامن اهو، 42سالمه هنوز موفق نشدم بیام زیارتت، ولی همیشه ازت میخوام ضامن همه مردم ایران باشی که روسفید باشن، همه مریض ها رو شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
یا امام رضا قسمت میدهم به جان جوادت وقسمت میدهم به آبروی سردار دلها حاجات ما را برآورده کن