با توجه به شیوع کرونا، مراسم روزجهانی قدس در استان مرکزی به صورت مجازی و همراه با پویش‌های مردمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با توجه به شیوع کرونا، مراسم روزجهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در استان مرکزی به صورت مجازی و همراه با پویش‌های مجازی مردمی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباس دانشی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: براساس ابلاغیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و در راستای همکاری و تعامل با ستاد مقابله با کرونا، آیین روز جهانی قدس امسال در هیچ نقطه‌ای از کشور در فضای واقعی برگزار نمی‌شود.

حجت الاسلام عباس دانشی افزود: درکنار فضای مجازی که با حضور با شکوه افراد در انزجار از رژیم غاصب اسرائیل اعلام خواهیم کرد بیش از ۲۰۰ پایگاه و ۱۶۰ مسجد هم فعال خواهند بود و برنامه‌های ویژه اجرا خواهند کرد.

او اضافه کرد: فضاسازی شهری، تولید و پخش برنامه‌های مختلف از سوی دستگاه‌های فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی، تولید و پخش آثار فاخر با محوریت روز قدس از سوی صدا و سیما، نصب بنر از سوی دستگاه‌های مختلف مقابل درب ورودی هر دستگاه و ارسال پیامک به شهروندان از مهمترین برنامه‌هایی است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

اجرای پویش‌های مجازی مردمی روز قدس در استان مرکزی

حجت الاسلام مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: در روز جهانی قدس در استان مرکزی همراه با اجرای پویش‌های مردمی در فضای مجازی اجرا می‌شود.

حجت الاسلام عباسی افزود: امروز در ۱۰۰ نقطه دنیا همه آزادگان و مستضعفان دست در دست هم با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی و همبستگی می‌کنند و این از برکات انقلاب اسلامی است که مسئله قدس را در جهان اسلام احیا کرد.

او اضافه کرد: امروز همه آزادگان دنیا آزادی قدس شریف و ملت در بند و اسارت فلسطین را فریاد می‌زنند و به برکت خون حاج قاسم عزیز و یارانش ما مطمئن هستیم که این خون ثمرات و برکاتش بیداری جهان اسلام و بیداری جهان مستضعفین و انشاءالله نابودی اسرائیل از صحنه روزگار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: امیدواریم مردم عزیز و شریف استان مرکزی که در تمام برهه‌های تاریخ انقلاب خوش درخشیدند، مثل همیشه پشتیبان مردم مظلوم فلسطین در صحنه حاضر باشند و بتوانند با بیان، قلم و حضورشان به استفاده از بستر رسانه‌های استان مرکزی در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین سنگ تمام بگذارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.