مدیر روابط عمومی ستاد دیه یزد گفت: امام جمعه یزد مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال هزینه برگزاری مراسم ختم برادر خود را به آزادی زندانیان اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین افروز مدیر روابط عمومی ستاد دیه استان یزد گفت: همزمان با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده رهبر معظم انقلاب در استان و امام جمعه یزد مبلغ ۱۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مراسم ختم برادر خویش را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دادند.

افروز افزود: نماینده رهبری در استان و امام جمعه یزد در مصاحبه با برنامه ماه مهربانی ضمن عرض تسلیت شهادت امام علی(ع) گفت: امیدواریم که در این ایام تمام مردم فیض کامل را از این شب‌ها و روز‌ها برده تا مشمول عنایت خداوند قرار گیرند.

حضرت آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بیان کرد: با کمک به محکومینی که به دلایل غیر عمد و عجز در پرداخت دین خود در زندان‌ها به سر می برند، می توان دل فرزندان و خانواده آن‌ها را نیز شاد نمود، زیرا این گونه افراد به دلایل غیر عمد روانه زندان شده و خانواده آن‌ها نیز از این دوری رنج می برند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.