مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از بازگشت ۳۵ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با فعال‌سازی این واحد‌های تولیدی و صنعتی زمینه اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر فراهم شد.

او با بیان اینکه حمایت همه‌جانبه از رونق تولید از جمله برنامه‌های اصلی این شرکت در سال مزین به "رفع موانع تولید" خواهد بود افزود: تلاش برای حل مشکلات حوزه اشتغال و صنعت و احیای واحد‌های صنعتی راکد از مهم‌ترین اهداف این شرکت است که با شتاب هرچه بیشتری ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برنامه‌های حمایتی مختلفی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی صورت می‌گیرد و تلاش می‌شود تا حجم ورودی سرمایه‌گذاری‌ها به استان افزایش یابد.

اهلی با بیان اینکه با تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری زمینه حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان فراهم شده است، افزود: با حجم سرمایه‌گذاری‌ها در شهرک‌های صنعتی و زیرساخت‌های تامین شده این شهرک‌ها بهترین مکان ممکن برای حضور سرمایه‌گذاران است.

او اضافه کرد: افزایش واگذاری‌های زمین نشان می‌هد میل و رغبت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان بیشتر شده و این امر نویدبخش شکوفایی صنعت و افزایش اشتغال در استان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال و حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی را یادآور شد و گفت: با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار شود و این امر نشان از اهمیت بالای اجرای دستورالعمل‌های مربوطه دارد.

اهلی ادامه داد: بر اساس قانون هرگونه نقل و انتقال و فروش واحد‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بدون اخذ مجوز از شرکت شهرک‌های صنعتی محل قانونی نداشته و فاقد اعتبار می‌باشد.

به گفته او، خریداران واحد‌های صنعتی قبل از پرداخت هرگونه وجهی به فروشندگان باید از سازمان شهرک‌های صنعتی استعلام نمایند تا دچار ضرر مالی و مشکلات ثانویه از قبیل بدهی، مشکلات بانکی، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون‌بندی، موارد زیست محیطی و احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله نشوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.