صدیقی گفت: مسوولان وزارت علوم در تلاش هستند پیش از آغاز سال تحصیلی جدید بخشی از دانشجویان را با هماهنگی ستاد ملی کرونا در برابر کووید ۱۹ واکسینه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه ایلام با حضور رییس جمهوری ، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته توسط ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت ، میزان تولید واکسن در تابستان به میزان قابل قبولی افزایش یابد و بتوانیم در مهرماه بخشی از دانشجویان را در برابر این ویروس واکسینه کنیم.

او دانشگاه ایلام را از مراکز پیشرو در اجرای پروژه‌های پژوهشی، آموزشی و عمرانی عنوان کرد که در این مراسم نیز به عنوان میزبان تعیین شده است.

معاون وزیر علوم از افتتاح ۵۳ پروژه مرتبط با دانشگاه‌ها در سراسر کشور خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با مساحت ۶۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۰۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شوند.

 هشت طرح ورزشی، دانشجویی و رفاهی دانشگاه ایلام در آیین کلنگ زنی پردیس ورزشی این دانشگاه با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان و استاندار ایلام به صورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهور افتتاح و کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.