واکسیناسیون گروه سنی بالای ۸۰ سال در دورترین نقطه استان مازندران در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مبشری رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر گفت: واکسیناسیون گروه سنی بالای ۸۰ سال با ورود پارت جدید واکسن به شهرستان رامسر، سرعت گرفته است.

او با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ نفر واجد شرایط تزریق واکسن در گروه سنی بالای ۸۰ سال در شهرستان رامسر هستند، افزود: ۵۰۰ نفر از این واجدین دریافت واکسن این هفته واکسیناسیون شدند و صبح امروز با ورود پارت جدید واکسن به شهرستان، حدود ۱۰۰۰ نفر دیگر از عصر پنج شنبه تا عصر جمعه ۱۷ اردیبهشت واکسینه خواهند شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر ادامه داد: تشکیل و آموزش تیم‌های واکسیناسیون در همه مراکز بهداشتی شهرستان رامسر قبل از سال ۱۴۰۰ باعث شده است آمادگی لازم در نیرو‌های بهداشتی برای تزریق حجم گسترده واکسن وجود داشته باشد.

مبشری گفت: واکسیناسیون در ۸ مرکز خدمات جامع سلامت آخوندمحله، ابریشم محله، رمک، ساداتشهر، کتالم، گالش محله، جنت رودبار و اشکور انجام می‌شود و پزشکان خانواده و مراقبین سلامت در این مراکز با افراد واجد شرایط تماس گرفته و از آنان برای تزریق واکسن دعوت می‌کنند.

او افزود: با توجه به گستردگی شهرستان رامسر و حضور گروه‌های سنی بالای ۸۰ سال در مناظق کوهستانی گروه‌های واکسیناسیون امروز به دهستان اشکور دورترین نقطه استان مازندران رفتند و سالمندان این دهستان را واکسینه کردند.

رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر ادامه داد: ۲۴۴۶ رامسری تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت بر علیه کرونا ویروس واکسینه شده اند.

 


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار