در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا زمان برگزاری سراسری در روز‌های ۹ تا ۱۲ تیر ماه و کنکور ارشد در تاریخ ۶ تا ۸ مرداد تعیین شد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا روز پنج‌شنبه در حضور رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه روسای کمیته‌های بهداشت و درمان، اجتماعی – امنیتی، آموزش و تبلیغات و همچنین قرارگاه عملیاتی گزارش خود را از وضعیت شیوع بیماری در شهر‌های مختلف کشور، وضعیت جدید شهر‌ها از نظر رنگ‌بندی سطح بیماری و اقدامات انجام شده در زمینه کنترل و مهار بیماری و نظارت بر رعایت دستورالعمل ها ارائه کردند.

جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا روز پنج‌شنبه در حضور رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه روسای کمیته‌های بهداشت و درمان، اجتماعی – امنیتی، آموزش و تبلیغات و همچنین قرارگاه عملیاتی گزارش خود را از وضعیت شیوع بیماری در شهر‌های مختلف کشور، وضعیت جدید شهر‌ها از نظر رنگ‌بندی سطح بیماری و اقدامات انجام شده در زمینه کنترل و مهار بیماری و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌ها ارائه کردند.

بر اساس گزارش ارائه شده از طرف کمیته بهداشت و درمان در خصوص وضعیت بیماری در مناطق مختلف کشور و رنگ‌بندی جدید شهرها، خوشبختانه با رعایت دستورالعمل‌ها و انجام اقدامات نظارتی و ایجاد محدودیت‌ها از وضعیت اوج بیماری عبور کرده‌ایم و در بسیاری از شهر‌ها روند ابتلا سیر نزولی یافته است. البته در برخی شهر‌ها همچنان شاهد افزایش روند ابتلا‌ها و سیر صعودی بیماری هستیم.

بر اساس پیشنهاد ارائه شده از سوی کمیته‌های تخصصی ستاد ملی کرونا، تمدید محدودیت‌های اعمال شده در شهر‌های نارنجی و قرمز برای عبور کامل از پیک چهارم ضروری به نظر می‌رسد که این پیشنهاد به تصویب رسید. همچنین در این جلسه به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته بهداشت و درمان، به منظور مدیریت و مقابله دقیق‌تر و ویژه در کنترل پیک چهارم، کلیه سفر‌ها در سراسر کشور در همه رنگ‌بندی‌ها از ساعت ۱۲ بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت مصادف با تعطیلات عید سعید فطر ممنوع خواهد بود.

همچنین مقرر شد از هفته آینده در شهر‌های با رنگ قرمز و نارنجی، کسب و کار برای گروه مشاغل یک و دو آزاد باشد.

کمیته بهداشت و درمان همچنین در این جلسه گزارشی از وضعیت رعایت اصول بهداشتی از سوی اصناف مختلف و ادارات و تقویت نظارت بر اجرای دستورالعمل‌ها ارائه کرد که براساس آن، رعایت دستورالعمل‌ها متاسفانه هنوز به سطح مطلوب نرسیده و نیازمند اقدامات موثر نظارتی و تبلیغاتی است و باید نسبت به آگاهی بخشی به مردم در زمینه پرهیز از عادی‌انگاری بیماری اقدامات بیشتری انجام شود و تقویت سیستم نظارتی برای افزایش نظارت‌ها و ممانعت از برگزاری تجمعات ضروری است.

کمیته امنیتی – اجتماعی نیز در این جلسه گزارش‌های اولیه از برگزاری آیین شب‌های قدر و میزان رعایت دستورالعمل‌ها از سوی مردم مومن را ارائه کرد که جمع‌بندی و تکمیل آن به بعد از دریافت گزارش نهایی موکول شد.

رئیس جمهور با ابراز خوشحالی از اینکه شاهد سیر نزولی بیماری در بسیاری از شهر‌های کشور به خاطر رعایت دستورالعمل‌ها و اجرای دستورالعمل‌ها هستیم تاکید کرد که همچون گذشته رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی اصل اول در مقابله و مهار این بیماری است و نیرو‌های انتظامی و همه دستگاه‌های نظارتی می‌بایست با جدیت بیشتر و تقویت نظارت‌ها به رسیدن سطح رعایت نکات بهداشتی به سطح قابل قبول (۹۰ درصد) و عبور کامل از پیک چهارم کمک کنند.

روحانی با اشاره به ضرورت طراحی یک برنامه ویژه و کارآمد برای اصناف به منظور رعایت کامل و دقیق اجرای دستورالعمل‌ها از سوی صاحبان مشاغل و تشدید اقدامات نظارتی در ادارات دولتی، برخورد قاطع و جدی با متخلفان از اجرای دستورالعمل‌ها را مورد تاکید قرار داد.

رئیس جمهور با بیان اینکه گذر از پیک چهارم و حتی تزریق واکسن نمی‌تواند متضمن این باشد که دچار پیک‌های بعدی نشویم، اظهار داشت: کاهش رعایت دستورالعمل‌ها بعد از هر پیک نشان می‌دهد که مردم خود را با زندگی سازگار با کرونا تطبیق نداده‌اند، به همین خاطر تغییر سبک زندگی و سازگاری آن با کرونا باید از کارویژه‌های اصلی ما باشد.

گزارش دستگاه‌های مرتبط با تامین و تولید واکسن از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که رئیس جمهور با توجه به مصوبه دولت در زمینه تخصیص و تامین ارز مورد نیاز از سوی بانک مرکزی با تاکید بر ضرورت سرعت عمل از سوی دستگاه‌های ذیربط، بار دیگر به وزارت بهداشت دستور داد با تسریع در اعطای مجوز واردات واکسن به بخش خصوصی با رعایت نکات تخصصی لازم، اجازه ندهد این اقدام مهم در پیچ و خم‌های اداری گرفتار شود.

در جلسه امروز کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به درپیش بودن موعد برگزاری آزمون‌های عمومی و سراسری سال ۱۴۰۰، قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا گزارشی در مورد تقویم آموزشی کشور و آزمون‌هایی که با محوریت سازمان سنجش و برخی وزارتخانه‌ها برگزار می‌شود، ارائه کرد.

بر اساس این گزارش آزمون کنکور سراسری در روز‌های ۹ تا ۱۲ تیرماه و آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ‌های ۶ تا ۸ مرداد ماه براساس جدول اعلام شده برگزار خواهد شد و سایر آزمون‌ها که در سطوح مختلف برگزار می‌شود نیز طبق تقویم و زمان‌بندی سازمان سنجش با استفاده از تجربه برگزاری آزمون در سال گذشته با رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و تضمین سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌ها، برگزار خواهد شد.

در این جلسه مقرر شد وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد ملی کرونا، اطلاع‌رسانی دقیق و موثر در این زمینه و همچنین ابلاغ دستورالعمل‌های لازم به مخاطبان را در دستور کار خود قرار دهند تا آزمون‌ها با همکاری داوطلبان در سلامت کامل برگزار شود.

رئیس جمهور در این زمینه با اشاره به تجربه موفق سال گذشته در برگزاری کنکور در زمان تعیین شده با رعایت کامل دستورالعمل‌ها، گفت: امسال نیز می‌توانیم با افزایش نظارت‌ها و رعایت دقیق‌تر دستورالعمل‌های بهداشتی، آزمون‌ها را به شکل بهتری در زمان تعیین شده برگزار کنیم و اطمینان داشته باشیم که سلامت دانش‌آموزان تضمین شده است.

در این جلسه همچنین با توجه به شیوع ویروس جهش یافته از نوع هندی، گزارشی از اقدمات نظارتی انجام شده برای کنترل مرز‌ها بویژه استان‌های شرقی و جلوگیری از ورود این ویروس به کشور از سوی قرارگاه عملیاتی ارائه شد.

روحانی در این زمینه با تاکید بر اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی در خصوص کنترل مرز‌ها و انجام اقدامات لازم برای ممانعت از ورود کرونای هندی به کشور و با اشاره به مشکلات ایجاد شده در زمان شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم با ورود کرونای هندی، درگیر پیک پنجم بیماری شویم.

رئیس جمهور با بیان اینکه پیک‌های قبلی بیماری عمدتا به خاطر رعایت نشدن دستورالعمل‌ها به صورت جدی و کامل بوده است، گفت: اگر دستورالعمل‌ها دقیق و کامل رعایت شود و ان‌شاالله روند واکسیناسیون هم سرعت بگیرد، می‌توان با جدی‌ترین موج‌های بیماری نیز به راحتی مقابله کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشگاه تو رو خدا مقاله تابناک دو راهکار ساده برای غیر حضوری شدن امتحانات رو بزن و به اطلاع ستاد کرونا و وزیر بهداشت برسون این مقاله رو به دکتر نمکی برسون
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۰:۱۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفا مثل ارشد کنکور سراسری هم به تعویق بیندازید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
پارسال واکسن کشف نشده بود امسال چرا دوازدهم ها رو واکسن نمیزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
بهترین تصمیم این است که فورا امتحانات عقب بیفتند و همه دانش اموزان واکسن بزنند و با خیال راحت امتحان بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
ااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدای من شما بازیتون گرفته؟ پس سراسری چرا تعویق نخورد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
yjc خیلی نامردی هیچ حرکتی نمیزنی هیچ کاری نمیکنی فقط بلدی خبر منتشر کنی مگه تو صدای ما نیستی چرا برای سراسری تعویق نمیدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفا کنکور سراسری رو هم تعویق بدین بسه دیگه چرا با اعصاب و روان ما کنکوری ها بازی میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
تاریخ ۷ مرداد مگه تعطیل نیست؟ تو روز تعطیل امتحان میگیرید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس نهایی ها کی امتحان بدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سرا سری هم رو هم تعویق بدین چرا فقط ارشد؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالمو بهم میزنید با این تصمیم هاتون این بی عدالتی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمیشه باید سراسری هم عقب بیفته. این بی عدالتی هست چه طور تو مرداد ازشون امتحان میگیرین؟؟ اگه راست میگین هفته بعد از سراسری تو همون تیر ماه از ارشد ها هم امتحان بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا به دوازدهمی ها اولویت واکسن نمیدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
چطور کنکور ارشد دو ماه تعویق میوفته اونوقت امتحان نهایی که خطر برگزاریش بیشتره به این دلیل که تو بیست روز انجام میشه تعویق اتفاق نیفتاد خواهشاً باشگاه خبرنگاران پیگیری کنن دلیلشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا باید کنکور ارشد دوماه تعویق بیوفته اونوقت امتحان نهایی و کنکور سراسری عقب نیوفته !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعویق کنکور مشکلات زیادی برای دانش اموزان و مخصوصا پشت کنکوری ها ایجاد می کنه مثلا خود من سرباز می شم و باید یک عالمه دوندگی داشته باشم تا بتونم کنکور بدم در صورتی که تا هر وقت که تعویق بدن بازم کرونا پا برجا خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اونو میشه حل کرد مثال اعزام عقب بیاندازند مثل پارسال ولی فوت خودمون یا نزدیکانمون میشه حل کرد
Iran (Islamic Republic of)
حامد اسماعیلی
۲۲:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفا کنکور سرایری رو عقب بندازید.هممون درگیر کرونا بودیم و هستیم و خودم هم یه ماه حس بویایی نداشتم شرایط بسیار سخته.حق ماست که مثل کارشناسی ارشد زمان بیشتری براز خوندن داشته باشیم.ازتون خواهش میکنم صدامونو برسونین به مسئولین‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
کرونا با این وضع تمام شدنی نیست ، الان که به گفته خودتون کرونا ی هندی کالیفرنیایی و کرونای افریقایی هم داره میاد واقا الحق والانصاف باید امتحانات نهایی برگزار بشه واقعا ؟ مگه خودتون نمی گید هرگونه تجمع نباید بشه ؟ اما حالا میگید که اشکالی نداره تجمع ازمونا با پروتکول انجام بشه ، خب مام با پروتکول بریم مسافرت دیگه یا مثلا با پروتکول مهمونی و عروسی بریم دیگه ، اشکالی هم نداره که ا!!!!! ، واقعا مایه ی تعجب هستش ، نمیدونم تا چند تا پیک دیگه قراره بزنیم ؟ بهتر نیست کمی منطقی تر باشیم؟ ودر این شرایط تا این میزان اصرار به برگزاری امتحانات در این زمان نداشته باشییم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
کنکور ارشد چرا تعویق افتاد واقعا ؟ اخه اون ها بزرگ هستند و رعایت می کنن پروتکول ها را ولی امتحانات نهایی ما که بعد امتحان و قبل امتحان دور همیم چرا اصرار بر برگزاریش در این زمان هست ؟ حداقل منصفانه و واقع بینانه ازمون ها را تعویق بندازین . ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
پارسال که خیلی مارا اذیت کردند هیچ وقت اون بلا تکلیفی را که ایجاد کردند برای این که کنکور تعویق بشه یا نه را یادم نمیره واقعا هیچ وقت تو زندگیم مثل پارسال این قدر اذیت نشدمم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چطور میخواهید در شرایطی که طبق گفته وزارت بهداشت ۷۰ درصد تخت های ای سی یو پر هستند و مرگ های ما بیش از سیصد نفر هستند و بیش دو هزار چهارصد نفر بستری میشوند و کرونای هندی و انگلیسی و آفریقایی وارد کشور شدند و جوانان بیشتر درگیر میکنند امتحان نهایی برگزار کنید!!!
Qatar
سعید
۰۳:۳۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما که از اول گفتیم این وسط یا ما مردم دروغ می گیم که کرونا اینقدر خطرناک نیست و شد منبع درامد دولت یا اینکه دولت و ستاد مبارزه با کرونا دورغ می گه که کرونا خطر ناک و باید مسافرت نریم ،کسب کار را تعطیل کنیم و بشنیم تا از افسردگی و گرسنگی بمیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه پیک سوم کرونا یک ماه بعد کنکور سراسری شروع نشد چطور پارسال تجربه موفقی داشتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
دمشون گرم بچه های ارشد گرفتار و پر مشغله ن ولی کنکور سراسری ها کاری جز کنکور ندارن اونی هم که سال آخره بعد امتحانات نهایی هست که آماده ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینا هیچگونه صلاحیتی برای تصمیم گیری ندارن روزانه چقدر ادم میمیره وضعیت اقتصادی چیه...کاش کشور صاحب داشت مردم که کلا هیچکاره هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاسبی مردمو بستید به اسم کرونا ولی دکون و کاسبی کنکور و...نه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا
France
امیر
۱۹:۵۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سوالی من دارم اینکه الان کنکور ارشد که تو خرداد بوده تعویق خورده ولی نهایی هم که تو خرداد بوده تعویق نخوره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
نهایی دو بار امتحان می تونی بدی خرداد و شهریور
Germany
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
#تعویق_کنکور_سراسری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ماهم پارسال کنکور دادیم هیچیمونم نشد برید بدید خلاص شید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
چون پارسال کرونای چینی بود که در زمان کنکور هم ضعیف شده بود و کشته نمیداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
دمشون گرم خدا رو شكر
Iran (Islamic Republic of)
eli
۱۸:۴۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
با تشکر از تصمیمات کمیته های تخصصی ستاد کرونا که قشنگ میشه ازشون طنز باحال درست کرد با این تصمیماتی که در عرض این چندماه گرفتند .خداوکیلی اینجا به دردی نمیخورید همون طنزتون درست کنن برید اسکار بگیرید.3 تا بچه مهد کودکی از شما تخصصی تر میتونن تصمیم بگیرن.همه اونایی که مشکلات اقتصادی و فرهنگی و تورم و اینا رو سر ملت اوردن اخه اینا چه تصمیمات کارشناسی میتونن بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی واقعا موفق بود سال گذشته کنکور سر موقع برگزار کردند یادم میاد بعد اینکه کارکنان بهداشتی رفتن همه ماسک ها پایین بود و بعد از اتمام کنکورم بعدش نه فاصله احتماعی رعایت شد و نه ماسک ها بالا بود که بعدش منجر به پیک سوم کرونا شد تو تابستان اقای رییس جمهور هرچند که من امسال دانشگاه رفتم اما هیچ وقت این روز ها فراموش نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
پایین بودن یا بالا بودن و فاصله اجتماعی به خودتون بستگی داره نه کارکنان بهداشتی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقاً معلومه هنوز تو حال و هوای دبیرستانیها هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
پارسال کنکور یه ماه و نیم تعویق خورد کجا سر موقع بود تازه کلی هم مسائل بهداشتی رعایت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
کنکور رو سر وقت برگزار کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۸:۳۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا شاهده نظرتون به درد خودتون میخوره افرادی که پارسال کنکور دادن یک ماه کنکورشون عقب افتاد تازه فقط یک ماه درسشون مجاری بود بعدش تموم شد ما که از اول سال داریم مجازی درس میخونیم این حق ما نیست که همچین کاری میکنید درضمن این اوضاع کرونا که الان حاکمه بر همه شهر ها از پارسال هم بد تره شما خودتون بچه خودتون باشه میفرستید تو همچین جایی که ممکنه هزاران بیمار اونجا باشه و خودشون علائم رو نداشته باشن ولی بیان کنار بچه تون بشینن لطفاً درک کنید یه ماه کنکور رو عقب بگذارید چیزی از کسی کم نمیشه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
کدوم واکسن ودادید که میگید بعدش هم باید رعایت کنیم خجالت بکشید همش مردمو مقصر میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
دولت بی تدبیر همیشه عقب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
یک دانش آموز باید یک ماه امتحان بده بعد 4ساعت کنکور چرا ارشد رو اينطوري کردن باشگاه خبرنگاران لطفا پیگیری کن بخدا بحث نخوندن نیست یک نفر از بستگان مون بخاطر همین کرونا مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
#تعویق کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
همون بلایی که سر ما دوازدهمی ها آوردن سر شما هم میارن!!!خودتون رو خسته نکنید دوستان ، این ها کلا کار خودشون رو میکنند.!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
آیا کسی که گفت پیک کرونا تمام شده و موجب مرگ هزاران انسان شده است قابل مجازات نیست؟ آیا این همه خسارت به دلیل تصمیم غلط به کسبه، به جان و مال مردم قابل پیگیری و مجازات نیست چه کسی باید رسیدگی کند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
جناب روحانی اداره کشور دیگه به امان خدا رها شده نه دولت کاره ای است نه دستگاههای دیگر یک مشت خدا بیخبر هر جور که می خواهند اجناس را به مردم گران می دهند جناب روحانی خبر داری برنج هندی کلیلوی سی هزار شده و دگر اجناس هم همینطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
جوان ها بینید جبه اصلاحات در این حد کنکور سراسری براشون مهمه که امسال ارشد رو هم انداختن بعد کنکور این یعنی مافیای کنکور خود اصلاح طللب ها هستند حواستون باشه توانتخابات امسال مملکت رو دست این قوم ندهید والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
یعنی چی پس نهایی ها چی؟ اونا تو خواب امتحان میدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفااااااااااااااااااااا کنکور سراسری و هوایی ها رو هم تعویق بدین
Iran (Islamic Republic of)
بی عدالتی
۱۶:۳۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
این عدالت نیست همه ملت رو تعویق بدین فقط نهایی و سراسری شدن موش ازمایشگاهی؟ اگه تعویق می دین برای همه بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
نهایی به تعویق افتاده برای شهریور
Iran (Islamic Republic of)
نهایی ها رو فراموش کردین؟
۱۶:۳۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا مایه تاسفه این تصمیم گیریتون. ببخشید پس نهایی ها چی میشن؟ اونا رو فراموش کردین یا آدم حسابشون نمیکنین؟
France
علی
۲۰:۰۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
نهاییا عزیزم زمانی که باید درسشونو میخوندن و از طریق صحیح اقدام به اعتراض میکردن رفتن توی این اوضاع تجمع کردن. این یعنی ما درس و سلامتی برامون مهم نیست. فقط سامر تایم مهمه. ولی ما بچه های ارشد بسیاریمون نان اور خانه هستیم. و نشستیم درسمون رو خوندیم و جنتلمنانه اعتراض کردیم و شرایطمون رو بیان کردیم. دلیلش اینه.
Iran (Islamic Republic of)
خستم کردین
۱۶:۳۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
باید سراسری رو هم تعویق بدین مگه زوریه؟ ارشد خونش از ما رنگی تره؟
Iran (Islamic Republic of)
تعویق بدین ببینم
۱۶:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
یعنی چی مگه نا جونمون رو از سر راه اوردیم؟ سراسری رو تعویق بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سراسری تعویق افتاد سال دیگه افتاد .
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۶:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
کنکوریها از الکی زور نزنید باید امتحان بدید تا جونتون در بیاد همان طوری که ما امتحان دادیم جونمون دراومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
متاسفانه در شهرستان خوی، مدارس اعلام کردن، برای پایه 12 شنبه بصورت حضوری ازمون هایی که نهایی نیستن برگزار خواهد شد. پسر همسایمون شنبه ازمون انشا داره، اونم بصورت حضوری. شاید باشگاه خبرنگاران باور نکنه منم موندم تو اینکار ولی راسته راسته. تازه خوی از قرمزم گذشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اره ماهم امروز بهمون اعلام کردن درس هایی مثل تحلیل و مدیریت و انشا بریم مدرسه امتحان حضوری بدیم
مسخرس ادم خنده اش میگیره بخاطر چن تا درس مسخره که اصلا تو کنکور هم نمیاد و اسم اختیاری رو روش گذاشتن میخان مارو بکشونن مدرسه دارم به این فکر میکنم شنبه چطور با 6 نفر توی پراید بشینم و برم مدرسه
خدایا عجب مسئولین باحالی رو نصیب ما کردی خدایا شکرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفا زود تصمیم نگیرید تعویق زمان دردسر چندانی نداره ولی این حجم از جمعیت میتونه ناقل خوبی باشه پس دیرتر برگزار بشه تا یک آرامشی ایجاد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
دیرتر مثلا کی؟ کرونا تا سال آینده هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا وقتی شدت بستری ها کمتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
واکسن الان اونده و میتونن به اینها بزنن تا با خیال راحت امتحان بدن
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۶:۱۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعطیلی مدارس لطمه بزرگی به آموزش کشور بود ایا بازارها و شلوغی خیابانها بدون زدن ماسک عامل بروز کرونا نیست ولی دانش آموزان را میشد به وسیله معلمان کنترل و آموزش هم برقرارکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما از مدارس مجازی راضی بودیم.بیخود جو نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا تفاوت بودن در فضای بسته کلاس چندین ساعت را با رفت و آمد در بازار را درک نمیکنی! یعنی باید مثل هزار سال قبل حتما مردمو بفرستید مکتب خونه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
خواهشا کنکور رو تعويق بندازين آزمون ارشد که جلوتر بود رو انداختین اخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفا کنکور رو تعویق بیاندازید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
به فکر بچه های مردم باشین جونشون براتون مهم باشه نه کنکور شون
United States of America
بدبخت
۱۵:۵۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
یعنی چی؟؟ ارشد کلن 3 ساعته عثب افتاد! نهایی ها 10 تا هستن و هرکدوم 2 ساعت یعنی 22 ساعت!! سرجاشونن؟؟ کنکور با این همه شرکت کننده سرجاشه ؟؟قانون میگه ارشد اول بعد کنکور....مگه میشه؟ توروبه خدا کنکور و نهایی رو عقب بندازید مگه از وضع کشور خبر ندارید ؟ چطور به این نتیجه رسیدید ک تو این اوج پیک چهارم و هندی و افریقاییو... میتونین 2 میلیون دانش اموزو ببرین سر جلسه. کشتار بزرگی تو راهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط میتونم بگم متاسفم
هه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۵۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
برگزار کنید تموم شه دیگه پیر شدیم رفت همه موهام تو این یک ساله ریخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
من به عنوان یک کنکوری که تا ماه پیش درگیر کرونا بودم خواهشمندم که حداقل یک ماه کنکور سراسری به تعویق بیفتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما که قرنطینه ای ندیدیم مغازه ها همه شون بازه چون مردم نون ندارن بخورن
قرنطینه تون بدرد خودتون می خوره
آخرین اخبار