فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۴۴۰ قلم جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان بین نوعروسان نیازمند استان کرمان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم توزیع جهیزیه نوعروسان به همت بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) در ۱۷ اردیبهشت تشکیل شد ، بسیج در همه زمینه‌های محرومیت زدایی ، ایجاد اشتغال ، کمک های مومنانه ، آزادی زندانیان ، ازدواج و فرهنگی وارد میدان شد.

او ادامه داد : در اولین مرحله ۴۴۰ قلم جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان شامل یخچال ،تلویزیون،قالی، گاز، ماشین لباس شویی و جارو برقی تامین شده و بین نوعروسان نیازمند توزیع می شود و این کمک‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

سردار معروفی تاکید :اقلام جهیزیه از محصولات ایرانی تهیه شده اند و پارسال نیز به ۲۵۰۰ زوج با کمک کمیته امداد جهیزیه اهدا شده است.

او با اشاره به این که اگر مشکل اشتغال جوانان رفع شود زمینه ازدواج آنها فراهم خواهد شد تاکید کرد :اگر همه مردم و نهاد ها کمک کنند می‌توانیم امسال ۱۰ هزار جهیزیه  تامین و به زوج های نیازمند اهدا کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار