سرپرست شرکت آبفای خوزستان:

شبکه آبرسانی در مسجدسلیمان توسعه می‌یابد

عباسیان گفت: با اجرای ۳ پروژه مهم در مسجدسلیمان طی امسال، شبکه آبرسانی در این شهرستان توسعه خواهد یافت.

فرزان عباسیان سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان در حاشیه بازدید از شبکه توزیع آب در مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۳ برنامه برای متوازن سازی و توسعه شبکه آبرسانی در این شهرستان در دست اقدام داریم که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تقویت و رینگ خط انتقال گدار و چهاربیشه که باعث تقویت آبرسانی در شهرستان می‌شود، اشاره کرد.

او بازسازی و اورهال کامل مخزن ۵۰ هزار مترمکعبی که ظرفیت اصلی شهرستان محسوب می‌شود و وارد مدار کردن شبکه‌های قدیمی و انجام شده به طول ۵۰ کیلومتر را از سایر برنامه‌های در دست اقدام در مسجدسلیمان عنوان کرد و افزود: در زمینه فاضلاب هم با پیگیری‌های انجام شده در قالب ماده ۵۶ اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان برای مشکلات فاضلاب شهرستان در نظر گرفته شده است.

عباسیان با بیان اینکه هم اکنون کار مناقصه اصلاح شبکه فاضلاب در حال انجام است، اظهار داشت: پس از مراحل لازم، طبق منطقه بندی مشخص، پروژه بزرگ فاضلاب شهری را در مسجدسلیمان با پیش بینی ۳۰ ماهه آغاز خواهیم کرد، ضمن اینکه در جریان اجرای پروژه فاضلاب شهری از تصفیه خانه محلی در مسیر فاضلاب شهری بر اساس منطقه بندی انجام شده، استفاده خواهیم کرد که این تکنولوژی با تلاش دانشمندان بومی استان خوزستان اختراع شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: پروژه تقویت و اتصال خط انتقال چهاربیشه به عنوان یک اولویت، پس از دریافت دستور استاندار خوزستان و به صورت ترک تشریفات از اوایل خرداد آغاز خواهد شد.

براساس این گزارش؛ سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پایان از پیگیری‌های استاندار خوزستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار مسجدسلیمان، اعضای شورای تامین و همه کسانی که در بحث مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان، پیگیری نمودند تشکر کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار