معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از تزریق ۹۰۰ دز واکسن کرونا به افراد بالای ۸۰ سال خبر داد.

دکتر الهام عظیمی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به رنگ‌بندی شهر‌ها بر اساس وضعیت کرونا اظهار کرد: علت تفاوت رنگ وضعیت کرونای شهرستان اسدآباد با شهر‌های همجوار این است که ما در ابتدای سال مدت زمان بیشتری را در حالت آبی سپری کردیم و اسدآباد دیرتر قرمز شد.

اوبا بیان اینکه امیدواریم با تداوم و بهبودی روند موجود اسدآباد نیز هرچه سریع‌تر وضعیت رنگ بهتری پیدا کند و از قرمز خارج شود گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این راه ما را کمک خواهد کرد.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد با اشاره اینکه مولفه تغییر رنگ کاهش میزان مبتلایان مثبت و به طبع میزان بستری است افزود: آزمایش بسیاری از بیماران بستری فعلی اسدآباد بین دو هفته تا ۱۰ روز پیش مثبت بود که هم اکنون در بیمارستان بستری هستند.

او با اشاره به اینکه تا روز گذشته به ۹۰۰ نفر بالای هشتاد سال در اسدآباد واکسن کرونا تزریق شده است بیان کرد: کسانی که بالای ۸۰ سال سن دارند و تاکنون واکسن نزده‌اند هرچه سریعتر به مراکز بهداشتی - درمانی مراجعه و واکسن خود را تزریق کنند.

عظیمی بیان کرد: از دهیاران روستا‌ها نیز انتظار داریم ساکنین بالای ۸۰ سال نقاط محل سکونت خود را به تزریق واکسن تشویق کنند.

او نسبت به جهش کرونا و بروز نوع‌های جدید این بیماری گفت: به علت گردش ویروس، ورود نوع جهش یافته و خطرناک هندی و آفریقایی به شهر اسدآباد دور از ذهن نیست.

عظیمی در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان عنوان نمود:از همه شهروندان انتظار داریم از حضور در هرگونه مراسم پرتجمع بپرهیزند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.