صدور الکترونیکی مجوز‌های مراکز گردشگری در آذربایجان شرقی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی گفت: کلیه مجوز‌ها و پروانه‌های فعالیت مراکز گردشگری استان آذربایجان شرقی به صورت الکترونیکی صادر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بایرام زاده معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و حذف فرآیند‌های زائد و وقت گیر در صدور مجوز‌ها و پروانه‌های فعالیت مراکز گردشگری، سامانه جامع آمار و اطلاعات، فعالیت خود را از اول اردیبهشت آغاز و صدور و تمدید کلیه مجوز‌ها از طریق این سامانه انجام می‌شود.

او گفت: این سامانه برای صرفه جویی در زمان و تسهیل کار برای متقاضیان، کاهش تشریفات زائد اداری و توسعه دولت الکترونیک طراحی و راه اندازی شده است.

بایرام زاده گفت: کارکرد دیگر این سامانه بر بروز رسانی و تسهیل آمارگیری از کلیه مراکز گردشگری در راستای مدیریت و برنامه ریزی‌های آتی معاونت گردشگری و تشخیص نیاز استان برای تکمیل و توسعه مراکز گردشگری استان  آذربایجان شرقی معطوف خواهد بود.

او گفت: کلیه متقاضیان صدور و تمدید مجوز‌های گردشگری می‌توانند به آدرس اینترنتی www.myst.mcth.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.