مدیرعامل جدید تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد آخرین وضعیت این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

محمد اسفندیارپور، مدیرعامل جدید تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه، اظهار داشت: محمد جواهری (مدیرعامل سابق گل گهر) به کار مسلط بود و ما هم در این مدت با شرایط تیم آشنا شده ایم. شرایط گل گهر نیز در حال حاضر خوب است. ما با قدرت پیش می‌رویم تا برای ورزش سیرجان افتخار آفرینی کنیم.

او در خصوص وضعیت گل گهر در جدول لیگ برتر، عنوان کرد: تیم در بالای جدول لیگ برتر قرار دارد و به امید خدا شنبه هم نتیجه می‌گیریم. فوتبال شرایط خاص خودش را دارد، اما تلاش خواهیم کرد تا حداقل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

اسفندیارپور در خصوص نحوه سرمایه گذاری این تیم در فوتبال، عنوان کرد: حضور امیر قلعه نویی تاثیر مثبتی روی تیم بزرگسالان گل گهر گذاشته و از این بابت خیالمان راحت است. در فوتبال پایه نیز با حضور چمنیان اتفاقات بهتری رخ داده اند، اما این که گفته می‌شود ما هزینه‌های زیادی صرف کرده ایم را قبول ندارم.

او اضافه کرد: ما هزینه‌های زیادی در این فصل صرف نکرده ایم و همه چیز در این زمینه شفاف است. ضمن این که اسناد و مدارک آن نیز موجود است. شرکت خصوصی سرمایه گذار باشگاه گل گهر است و اطلاعات مالی باشگاه در شفافیت کامل قرار دارد.

مدیرعامل گل گهر در ادامه بیان کرد: ما روی فوتبال پایه خیلی برنامه ریزی کرده ایم و با حضور چمنیان قصد داریم بازیکن سازی کنیم.

او در زمینه این که آیا باز هم تغییراتی را در سمت‌های مختلف باشگاه گل گهر شاهد خواهیم بود یا خیر، عنوان کرد: دیگر تغییراتی در بخش‌های مختلف ایجاد نخواهد شد، اما در جلسه اعضای هیئت مدیره قرار است رئیس هیئت مدیره مشخص شود.


بیشتر بخونید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار