رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان خبر داد؛

افزایش اعتبارات شهرستان اسدآباد در سال ۱۴۰۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: از افزایش ۲ برابری اعتبارات این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید اسکندر صیدایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان در جلسه توسعه و برنامه ریزی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکهبا پیش بینی ۲ برابری اعتبارات در سال ۱۴۰۰ این شهرستان از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در منابع مختلف بهره‌مند می‌شود، بیان کرد: با این میزان اعتبار شهرستان اسدآباد رشد خوبی برای توسعه و ترقی خواهد داشت.

او با بیان اینکه طرح‌های تاثیرگذار و بزرگی در شهرستان اسدآباد در حال اجراست گفت: این منطقه دارای بستر‌های توسعه خوبی بوده و با نگاه برنامه محوری که در استان حاکم است جهت گیری‌های چشمگیری ظرف ۲ سال در سند راهبردی استان دارد که برخی از این طرح‌ها مانند سد نعمت آباد به عنوان یک طرح ملی به بهره برداری رسید.

صیدایی افزود: موضوع بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان با جدیت در دست پیگیری نماینده مردم اسدآباد و نیز اعضا کمیسیون ماده ۲۳ قرار دارد و به زودی این تلاش‌ها به نتیجه می‌رسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای این بیمارستان خبر داد و افزود: با حمایت دولت این طرح قوت می‌گیرد.

او همچنین با بیان اینکه تونل گردنه اسدآباد در جدول ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ آورده شده است گفت: این پروژه نیز برای بهره مندی از ردیف اعتباری باید فرایند ماده ۲۳ را طی کند و در این راستا نیاز به پیگیری دارد.

صیدایی تصریح کرد: در بخش اعتبارات توازن ملی چند طرح از اسدآباد وجود دارد که بی تردید اعتبار خوبی برای آن‌ها اختصاص خواهیم داد.

این مسئول اضافه کرد: در سفر نوبخت به استان همدان پروژه کتابخانه استاندارد اسدآباد در صورتجلسه آورده شد و در پایان سال ۹۹ اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد برای تکمیل این طرح نیمه تمام ابلاغ شد و در سال جاری نیز اعتبار لازم اختصاص می‌یابد تا این پروژه نیز با قوت پیش برود.
منبع ایرنا
انتای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.