برگزاری مراسم روز جهانی قدس در بوستان غدیر بندرعباس

مراسم روز جهانی قدس در بوستان غدیر بندرعباس با اهتزاز پرچم ایران و فلسطین و به آتش کشیدن پرچم اسرائیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،به مناسبت روز جهانی قدس پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم فلسطین همزمان با سراسر کشور در بوستان غدیر بندرعباس برافراشته شد.

در پایان این مراسم بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوانده شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است سالهاست جهان اسلام با آلودگی بزرگ ناشی از یک مرکز شرارت، یک منبع دائمی تولید و انتشار توطئه یعنی رژیم اشغالگر دست و پنجه نرم می‌کند.

رژیم جنایتکار صهیونیستی که با غضب و غارت و آواره کردن ملتی مظلوم کار خود را شروع کرد، همچنان در تکاپوی استیلا بر میراث معنوی و تمامی مسلمانان است.

در این شرایط توجه و اهتمام به تدابیر بی نظیر و حکیمانه‌ای بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در کنار عمل به تاکیدات و توصیه‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قبال مسئله فلسطین و قدس شریف مورد نیاز کشور‌های اسلامی و علاج راه رهایی از غده‌ای سرطانی اسرائیل است.

بی شک پاسداشت موضوع فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم واجب شرعی و در هرا شرایطی تعطیل ناپذیر است.

روز قدس امسال اگر چه در بعد اجتماعات حضوری به دلیل شرایط پیش آمده محدود شده، اما تبیین و تبادل اندیشه مقاومت، وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار و نفرت از آمریکا و رژیم صهونیستی تعطیل بردار نیست و میدان وسیع مبارزه با امپراطوری رسانه‌ای استکبار شاهد بروز ابتکار خلاقیت و روش‌های تازه مبارزه با جوانان انقلابی و دغدغه‌مند در فضای مجازی است.

امسال به دلیل شرایط کرونایی، راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نشد وبرنامه‌های روز قدس به صورت مجازی و غیرحضوری است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.