فدراسیون کاراته ژاپن ۲ قهرمان کومیته خود را برای حضور در المپیک توکیو معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون کاراته ژاپن بعد از مسابقات کاراته وان لیسبون با اعزام چند بازیکن تصمیم نهایی خود را در خصوص ۲ وزن حساس المپیکی برای اعزام نمایندگان گرفت.

نائوتو ساگو در وزن ۶۷ کیلوگرم کومیته مردان  و مایوما سومیا در وزن ۶۱ کیلوگرم  بانوان  به عنوان نمایندگان ژاپن برای بازی‌های المپیک توکیو تأیید شدند. هر ۲ بازیکن در نشست خبری آنلاین اخیری که توسط فدراسیون کاراته ژاپن برگزار شد، عنوان کردند هدف اصلیشان رسیدن به یک مدال طلا  است.  

سال گذشته ساگو و سومیا به عنوان نمایندگان هر ۲ وزن  انتخاب شده بودند، اما به دلیل به تعویق افتادن بازی‌های المپیک، این انتخاب نهایی شد.

ساگو در این باره گفت: من باید به اندازه سایر بازیکنانی که در دوره‌های اخیر به کشور‌های مختلف سفر کرده تا از طریق رنکینگ به توکیو برسند،  کار کنم.

سومیای  ۲۷ ساله روحیه جنگنده خود را نیز نشان داد  و گفت: یک تورنمنت مانند المپیک، یک بار در زندگی هر کاراته کا ممکن است، رخ دهد. من می‌خواهم هر آن چه را تجربه کرده ام با مدال طلای المپیک پایان دهم.

در صورت المپیکی شدن امیر مهدی زاده و رزیتا علیپور، ممکن است هر ۲ قهرمان شایسته کشورمان با این ۲ بازیکن کهنه کار ژاپنی دیداری داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار