قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپای بانوان بر عهده داور داروساز فلسطینی

ریم حسین، داور دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان بین تیم‌های بارسلونای اسپانیا و چلسی انگلیس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یوفا تصمیم گرفت ریم حسین را به عنوان داور دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان در ۱۶ مه که در شهر گوتنبرگ سوئد، بین تیم‌های بارسلونای اسپانیا و چلسی انگلیس برگزار می شود، انتخاب کند.

پدر ریم یک مهاجر فلسطینی است که تصمیم به زندگی در نیدرزاکسن، در شهر "باد هارتسبورگ"، جایی که ریم تا به امروز زندگی می‌کند، گرفته است. ۴ سال پیش، ریم به همراه خواهرش فدوا و برادر دیگرشان فادی، اداره داروخانه‌ای در مرکز شهر را  عهده دار شدند.

ریم دکترای داروسازی دارد؛ اما چگونه می‌تواند وقت خود را بین کار در داروخانه و کارش به عنوان داور فوتبال تقسیم کند؟! ریم  در این باره گفت: من ساعت کار را با خواهر و برادرم عوض می‌کنم و کار می‌کنم.

او در ۵ سالگی فوتبال را شروع کرد و تا لیگ دسته دوم بازی کرد و سپس طبق ادعای کانال "DW" آلمان، مجوز داوری را گرفت. ریم از سال ۲۰۰۶ در لیگ فوتبال زنان  ۱۱۰ بازی در کارنامه دارد و از سال ۲۰۰۹ در لیست بین المللی برای قضاوت مسابقات فوتبال است. در سال ۲۰۲۰ اتحادیه فوتبال آلمان برای سومین بار پس از ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ عنوان "داور زن سال" را به او اعطا کرد.

ریم حسین امیدوار است که در گام بعدی به "داوری در بازی‌های المپیک" برسد.

فیفا نام او را در لیست ۹۹ داور بازی‌های المپیک توکیو قرار نداده، اما او امیدوار است که پس از قضاوت در فینال لیگ قهرمانان زنان در گوتنبرگ سوئد، به این لیست برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار