رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با تاکید بر اینکه مسئولیت تمام آنچه از تجاوزات و اقدامات خطرناک در جریان است را متوجه رژیم اشغالگر می‌دانیم، خواستار اقدام جامعه بین الملل علیه رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در راستای درگیری نظامیان رژیم صهیونیستی با فلسطینیان حاضر در مسجد الاقصی و محله شیخ جراح در روز قدس که طبق اعلام هلال احمر فلسطین ۱۳۶ مجروح برجای گذاشته است، گفت: از جامعه بین الملل می‌خواهیم تا مسئولیت خود را برای حمایت بین المللی از مردم و مقدسات انجام دهتد.

وی تاکید کرد: اقدامات تروریستی شهرک نشینان باعث خواهد شد تا ما بر حقوق مشروع خود با وحدت و قدرت بیشتر تأکید کنیم.

محمود عباس با اشاره به جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه داد: مسئولیت تمام آنچه از تجاوزات و اقدامات خطرناک در جریان است را متوجه رژیم اشغالگر می‌دانیم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: به سفیرمان در سازمان ملل دستور دادم تا خواستار جلسه فوری شورای امنیت برای اجرای قطعنامه‌های خود در مورد قدس و سرزمین‌های اشغالی فلسطین شود.

در روز جمعه ۷۰ هزار فلسطینی علی رغم تلاش رژیم صهیونیستی برای ممانعت از حضور فلسطینی‌ها در قدس به دلیل اعتراضات مربوط به تصمیم این رژیم برای اخراج خانواده‌های فلسطینی از محله شیخ جراح، نماز جمعه را در مسجد الاقصی به جای آوردند.

درگیری‌ها در قدس اشغالی این روز‌ها در اوج خود بوده است و حتی روز جمعه آخر ماه رمضان که به روز قدس شهرت دارد، این درگیری‌ها و حمله کاهش پیدا نکرد و سبب مجروح شدن بسیاری از فلسطیان که خواستار آزادی بودند، شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار