رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: امروز و فردا برای واکسیناسیون گروه هدف بالای ۸۰ سال فرصت باقیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دکتر سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: باید هر چه زودتر واکسیناسیون کرونا برای گروه هدف ۸۰ سال به بالا به اتمام برسد و تنها دو روز برای واکسیناسیون این گروه فرصت باقیست و تصمیم داریم از روز دوشنبه واکسیناسیون، گروه سالمند ۷۵ تا ۸۰ سال را آغاز کنیم.

جمالیان افزود: افراد بالای ۸۰ سال که با آن‌ها تماس گرفته شده و به هر دلیلی نتوانستند در موعد مقرر برای دریافت واکسن کرونای خود مراجعه نمایند، و همچنین افرادی این گروه هنوز با آن‌ها تماس گرفته نشده امروز و فردا برای واکسیناسیون فرصت دارند.

او اضافه کرد: این افراد می‌توانند در روز‌های شنبه و یکشنبه به یکی از مراکز واکسیناسیون معاونت بهداشتی واقع در خیابان دانشگاه اراک، بلوار کشاورز سالن ورزشی شهید ساکی و یا سالن یادگار امام واقع در کوی رضوی مراجعه و واکسن دریافت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: ارائه کارت ملی به منظور دریافت واکسن الزامی است و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت که تهدیدی برای سلامت همگان است، افرادی که آخرین شماره سمت راست کارت ملی آن‌ها زوج بوده در روز شنبه ۱۸ اردیبهشت و افرادی که این رقم فرد است، در روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت مراجعه کنند.

او تصریح کرد: با عنایت به خداوند متعال و اختصاص دومین مرکز واکسیناسیون در نظر داریم که هر چه زودتر واکسیناسیون گروه هدف کنونی (۸۰ سال به بالا) را به اتمام رسانده و بتوانیم واکسیناسیون گروه‌های بعدی را آغاز نماییم که بتوانیم هر چه زودتر ایمنی نسبی را در جامعه ایجاد کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.