سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برجام می‌تواند احیا شود، اما تنها در صورتی که ایالات متحده تصمیم سیاسی لازم را اتخاذ کند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در توئیتر تاکید کرد: در گفت‌وگو با ان‌بی‌سی، تصریح کردم که بازگشت ایالات متحده به برجام ۱۰۰ درصدی به خود آمریکا بستگی دارد.

وی همچنین افزود: برجام می‌تواند احیا شود، اما تنها در صورتی که ایالات متحده تصمیم سیاسی لازم را اتخاذ کرده و دریابد که چانه‌زنی در جولای ۲۰۱۵ پایان یافت، زمانی که آمریکا برجام را امضا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما مردم میان دو طرف دعوا گیر افتاده و چوب تصمیم های بدون مطالعه و دقت آنان و یا عدم تصمیم ها را می خوریم ، امریکا می گوید همه چیز به ایران بستگی دارد و ایران هم همین را در مورد آمریکا می گوید ، ما که بنا به عرق ملی سخن حکام خود را قبول داریم هرچند اشتباهات فاحشی در تعهد برجام داشتند اما سخنان هر دو طرف گاه معارض با بیانات قبلی خودشان است ! هر دو می گویند مذاکرات مثبت است و امید وار کننده اما هم زمان همان مواضع قبل خود را بیان می کنند حال این فضای مثبت و امید واری به چیست نمی دانیم ، یا فقط وقت کشی است و یا ماست مالی و بزک کردن برجام و فریب مردم است ، و این در حالی است که آمریکا در مذا کرات شرکت ندارد!!!!!!!!!.
آخرین اخبار