مسئول سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر گفت: بیش از ۲۰ هزار دانش آموز و خانواده بوشهری در اردو‌های مجازی راهیان نور شرکت کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ عبدالهادی صبحانی خواه، مسئول سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اردو‌های راهیان نور به صورت مجازی بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو اردوی‌های راهیان نور کشور این برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار شده است.

او عنوان کرد: در این سفر مجازی روزانه برنامه‌هایی از جمله معرفی یادمان، خاطرات شهدا، روایتگری، وصیت نامه شهدا، صوت شهدا و… ارائه می‌شود.

مسئول سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر افزود: طبق جدول زمانبندی شده بسیج دانش آموزی در سپاه شهرستان‌ها به صورت جداگانه در طول هفته گذشته اردو‌های مجازی راهیان نور مختص شهر‌های خود برگزار کردند.

صبحانی خواه ادامه داد: دانش آموزان می‌توانستند علاوه بر کانال شاد این برنامه فرهنگی را طریق نرم افزاری موبایلی به اسم یاد دیدن کنند.


بیشتر بخوانید


او به ویژگی مهم این اردو‌ها پرداخت و بیان کرد: از ویژگی‌های مهم و خیلی خوب این اردو‌ها این است که خانواده‌ها هم می‌توانند همراه فرزندانشان از این فضا استفاده کنند.

مسئول سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه در برگزاری این برنامه برای تشویق دانش آموزان و خانواده‌ها مسابقاتی طراحی شده است، گفت: بیش از ۲۰ هزار دانش آموز و خانواده آن‌ها در اردو‌های مجازی راهیان نور دانش آموزی حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.