علی کودک ورزشکار و محبوب اسدآبادی/بازی مهمترین محور تمرین های این کودک

علی سلیمانی، کودک سه و نیم ساله‌ای است که این روز‌ها با انجام حرکاتی جالب ورزشی توانسته در فضای مجازی محبوبیتی در حال رشد برای خود کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی سلیمانی، کودک سه و نیم ساله‌ای است که این روز‌ها با انجام حرکاتی جالب ورزشی توانسته در فضای مجازی محبوبیتی در حال رشد برای خود کسب کند.

 رضاسلیمانی پدر این کودک در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: علی از هفته‌های اولی که به دنیا آمده بود بسیار پرهیجان بود.

او ادامه داد:پس از اینکه علی کمی بزرگتر شد متوجه استعداد او در ورزش شدیم و بلافاصله این استعداد را در او پرورش دادیم.

پدر این کودک ورزشکار با بیان اینکه علی هم اکنون دارای برنامه اختصاصی تعذیه، یک گروه فعال رسانه‌ای و مربی مخصوص است بیان کرد: تجهیزاتی را نیز برای ورزش خانگی علی تهیه کرده ایم که او روزانه با کمک آن‌ها ورزش را طبق برنامه انجام دهد.

سلیمانی ضمن تاکید بر اینکه بعلت تجربه چند ساله ام در کشتی معتقد به برنامه ریزی اصولی هستم عنوان کرد : برای علی یک برنامه‌ی مدون تدوین شده است و به طور مرتب نظرات چند مربی و کارشناس در اسدآباد، همدان و کرمانشاه در پربار کردن برنامه لحاظ می‌شود.

او  افزود:علی فعلا به چشم بازی به تمرین های خود نگاه می‌کند و ما هم تا شش سالگی مبنای تمرین‌ها را برای او بازی کردن در حول ژیمناستیک قرار داده ایم تا از دوران کودکی خود هم لذت ببرد و تمرین های سخت او را از ورزش زده نکند.

پدر این کودک مستعد اسدآبادی درباره استفاده احتمالی از مواد هورمونی برای پیشرفت علی نیز گفت:با توجه به تجربه چندساله ام در ورزش به هیچ عنوان اعتقاد و نگاهی به این بخش ماجرا ندارم چرا که حفظ سلامت علی برای ما واجب ترین موضوع است.

سلیمانی در پایان گفت: چشم انداز بلندمدت ما برای علی ترقی در عرصه های ملی ، بین المللی و جهانی است.

علی کودک اینستاگرامی محبوب اسدآبادی

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
امیدوارم این خانواده با این کودک طوری رفتار کنند که کودک از بچگی کردن محروم نشه ...فشارها و تمرین های ورزشی سخت در سن کودکی و پایین خیلی به صلاح نیست