مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان:

دستور رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی صادر شد

مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان گفت: در جلسه ای که باحضور معاون قضایی دادستان کل کشور در این شهرک برگزار شد، دستور رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی صادر شد.

وحید تعقیبی مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در جلسه بررسی و رفع موانع تولید که با حضور آقایان عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور،  مرتضوی معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی، درودی دادستان عمومی و انقلاب مشهد که در این شهرک برگزار شد، گفت: باتوجه به اهمیت رفع مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاویان،  دستور رسیدگی به درخواست واحدهای تولیدی که با مشکلاتی در زمینه فعالیت های خود روبرو هستند، صادر و صورت جلسه ای تهیه شد و مدیران ذیربط استان موظف به رسیدگی این مشکلات شدند.

در این جلسه همچنین سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به نقش اشتغال در کاهش معضلات اجتماعی گفت: امروز دشمن دلش برای ما نسوخته که مشکلات ما را حل کند و حتی نمی‌خواهد مشکلات حل شود.


بیشتر بخوانید



 او افزود: شما کارگران و صنعتگران در این جا و سایر واحد‌های تولیدی و صنعتی کشور مدافع حرم و نظام هستید و امروز در حوزه تولید نیز به مانند مدافعان سلامت به مدافعان تولید و صنعت نیاز داریم.

معاون قضایی دادستان کل کشور در ادامه از نزدیک مشکلات شرکت‌های زغال‌های صنعتی، شیشه فلوت، خوشنام، پتروشیمی و پترونصرکاویان فریمان را بررسی و دستورات لازم برای حل مشکلات آن‌ها داد.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۵۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
خداقوت تون بده
آخرین اخبار