تشکیل کمیته رصد فضای مجازی در بافت

رئیس دادگستری بافت با اشاره به اینکه ممکن است بخش زیادی از تبلیغات کاندیداها در فضای مجازی انجام شود از تشکیل کمیته رصد فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سجاد علیدادی سلیمانی رئیس دادگستری شهرستان بافت در نخستین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی شهرستان بافت گفت: در این برهه از زمان به دلیل وجود بیماری کرونا، انتظار می‌رود که بخش زیادی از تبلیغات کاندیداها در فضای مجازی انجام شود و از این رو احتمالاً شاهد تخلفاتی در این حوزه باشیم، بنابراین در این زمینه کمیته رصد فضای مجازی به منظور رصد مستمر فضای مجازی تشکیل می‌شود.

او با بیان اینکه هدف ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی، ایجاد و زمینه سازی بستر مناسب برای انتخاباتی سالم و پرشور و به دور از مأیوس سازی مردم و جنگ روانی است، تاکید کرد: رصد فضای مجازی و همچنین فضای حقیقی کاندیداها و هواداران آن‌ها باید با تدبیر مدیریت و جلسات توجیهی مدیران و ادمین‌های کانال‌های پیام رسان‌های داخلی شهرستان به صورت جدی دنبال شود.

رئیس دادگستری شهرستان بافت با بیان اینکه امروز خدمت خالصانه و جهادی، امید آفرینی و مقابله با پروژه مأیوس سازی دشمنان وظیفه تمامی مسئولان است، افزود: براساس تجربیاتی که از انتخابات‌ برگزار شده در سنوات گذشته داریم، شاهد حضور پرشور مردم فهیم و با فرهنگ شهرستان بافت به دور از هرگونه تخلف و چالشی خواهیم بود.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادسرای عمومی وانقلاب و دادگاه این شهرستان تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار