یک فرد آمریکایی در اقدامی وحشیانه به دو زن آسیایی در ایستگاه اتوبوس سانفرانسیسکو حمله کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش دیلی میل طی هفته گذشته تصاویر وحشتناکی از حمله یک مرد در سانفرانسیسکو توسط تلویزیون KGO-TV نمایش داده شد که در آن دو زن مسن آسیایی در حالی که منتظر اتوبوس بودند در روز روشن مورد چاقوکشی این فرد قرار گرفتند. مظنون پاتریک تامپسون ۵۴ ساله سه شنبه گذشته در اقدامی وحشیانه به زنان ۶۵ و ۸۵ ساله در خیابان مارکت حمله و چاقویی را بر ریه و قفسه سینه آن‌ها فرو برد. بلافاصله پس از این اتفاق زنان مجروح به بیمارستان عمومی سانفرانسیسکو منتقل شدند،که انتظار می‌رود هر دو بعد از عمل جراحی، دوباره سلامتی کامل خود را به دست آورند.

ویکتوریا نوه‌ قربانی ۸۵ ساله، پس از این حمله نوشت: "این جنایات و نفرت نسبت به آسیایی‌ها باید متوقف شود. قلب ما با همه کسانی است که از این موج جنایات نژادپرستانه نسبت به جامعه آسیایی زخمی، کشته شده یا تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. سانفرانسیسکو خانه من و مادربزرگ من است. ما باید در جایی که زندگی می‌کنیم احساس امنیت کنیم و ترس دائمی نداشته باشیم. لطفا او و خانواده ما را در افکار و دعا‌های خود نگه دارید."


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ تامپسون حدود دو ساعت پس از حمله، دستگیر و به جرم قتل در روز چهارشنبه بازداشت شد که در ادامه تصویر ضبط شده او را مشاهده می‌کنید.

لحظه نفسگیر چاقوکشی مردی در ایستگاه اتوبوس بر روی دو زن مسن آسیایی +فیلم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار