مرادی گفت:یکی از مواردی که اهتمام ویژه‌ای به ساماندهی آن در محله اکباتان داشته و داریم بحث فعالیت دستفروشان و بساط گستران بود.

 مرتضی مرادی شهردار ناحیه ۶ منطقه ۵ تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران جوان درمورد ماهیت جاده سلامت شهرک اکباتان گفت: همانطور که از اسم این جاده مشخص است این مکان برای ورزش و سلامتی شهروندان در نظر گرفته شده بود، اما در سال‌های اخیر به دلیل وجود بساط گستران و دستفروشان از ماهیت اصلی خود دور شده بود.

وی در مورد جمع آوری بساط گستران در جاده سلامت فاز ۲ اکباتان گفت: یکی از مواردی که اهتمام ویژه‌ای به ساماندهی آن در محله اکباتان داشته و داریم بحث فعالیت دستفروشان و بساط گستران بود.

مرادی افزود: پیرو شکایت مردمی، هیئت مدیره بلوک فاز دو و مجتمع تجاری گل‌ها به وجود بساط گستران در جاده سلامت فاز ۲ اکباتان و جلسات متعددی که با اهالی این محله داشتیم نسبت به جمع آوری دستفروشان و بساط گستران اقدام شد.

مرادی خاطر نشان کرد: نزدیک به ۱۵ سال بود که این بساط گستران و دست فروش‌ها در فاز ۲ اکباتان مستقر بوده و مزاحمت‌هایی را برای ساکنین و کسبه محل ایجاد کرده بودند و شکایت‌های متعدد مردمی به دست ما رسیده بود و نارضایتی‌هایی وجود داشت.

شهردار ناحیه ۶ منطقه ۵ تاکید کرد: در دو مرحله به این دستفروشان اخطار کتبی داده شد و سپس با دستور قضایی نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام شد.

وی افزود: با جمع آوری این دستفروشان معابر منتهی به جاده تندرستی نیز که توسط بساط گستران اشغال شده بود آزاد شد و مورد استفاده عموم مردم قرار گرفت. به این روش ماهیت جاده سلامت برگشت و شرایط برای ورزش شهروندان ساکن این محله فراهم شد.

مرادی در پایان گفت: اقداماتی، چون رنگ آمیزی، حذف زوائد فیزیکی، باز کردن معابر و ... در این جاده صورت گرفته و قرار است نسبت به تجهیز وسایل ورزشی جاده سلامت نیز اقدام شود.


بیشتربخوانید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.