رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران درباره تحقق رضایتمندی مشتریان در کوتاه‌ترین زمان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم محمودزاده رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه پیاده کردن این مدل‌های صحیح در سازمان بسیار مهم و در عین حال سخت است، باید تمام رویه‌ها و انگاره‌های قبلی را تغییر دهیم و کسب و کارمان را امروزی کنیم.

وی با بیان اینکه باید با دقت و قدرت وارد جامعه فناوری سال ۱۴۰۰ شویم گفت: باید ترمیم‌هایی را در استراتژی شرکت ایجاد کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن، پاسخ مشتری و رضایت مندی مشتریان را به دست آوریم.

محمودزاده با بیان اینکه مخابرات ایران نقش زیرساختی خود را برای همراه اول و ایرانسل نیز انجام می‌دهد، اعلام کرد: خدمات ما در این دو حوزه امسال دو برابر افزایش پیدا می‌کند و امیدواریم با افزایش حجم خدمات، درآمدمان نیز در این دو حوزه افرایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم در بیزینس دیتا نیز تغییرات کلیدی ایجاد کنیم، افزود: به همین منظور مشتریان خود را بازبینی مجدد خواهیم کرد تا در صورت امکان کسانی که امکان دریافت تانوما و سرویس‌های بهتر دارند، به راحتی آن‌ها را دریافت کنند.


بیشتر بخوانید


محمودزاده با بیان اینکه افزایش حداقل کارکرد و بحث‌های مختلف مانند افزایش قانونی و منطقی تعرفه با توجه به شرایط در حال پیگیری است گفت: با توجه به اصل تعامل علمی، هدفمند و منتج به نتیجه با استدلال‌های حقیقتا کارشناسی در تعامل با مدیران ارشد حوزه ارتباطات کشور و اقناع افکار عمومی به دنبال بازتعریف و بازشناسایی اهمیت دسترسی همگانی و کمک به مخابرات در این حوزه هستیم، چرا که توسعه مخابرات توسعه ارتباطات و توسعه کل کشور را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.