رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت : استان کرمانشاه ظرفیت‌های بسیار بزرگی دارد و تصویب منطقه آزاد قصرشیرین می‌تواند یک نقطه عطفی در تاریخ کرمانشاه باشد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سید جواد حسینی‌کیا رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت : مرز خسروی در قصرشیرین از قدیمی‌ترین مرز‌های رسمی کشور در همسایگی با کشور عراق بوده و نیازمند توجه بیشتر است.

او با بیان اینکه کرمانشاه در ایام جنگ نتوانسته توسعه پیدا کند و بعد از جنگ نیز به دلیل خسارت‌های فراوان مدت‌ها درگیر بازسازی بود، گفت : اکنون با ظرفیتی که در منطقه آزاد قصرشیرین فراهم شده می‌تواند برای اقتصاد کرمانشاه جهشی را در پی داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی برای تصویب این طرح تلاش بسیار گسترده‌ای کردند و باید از آن‌ها قدردانی کرد چرا که در جریان سفر رییس جمهور در دوره قبل به کرمانشاه، مجمع نمایندگان با رییس جمهور رایزنی‌های زیادی داشتند.

حسینی‌کیا افزود: در بخش‌های مختلف پیگیری‌های فراوانی انجام شد تا منطقه آزاد قصرشیرین در مجمع تشخیص مصلت نظام تایید شود و این مهم می‌تواند از یک سو کرمانشاه را به بهشت سرمایه گذاری تبدیل کند و از سویی دیگر، می‌تواند برای استان جهش خوب اقتصادی ایجاد کند و بیکاری را کاهش دهد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.