معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: موانع خدمت‌رسانی حوزه بهداشت و سلامت به مردم باید برطرف شود چراکه ارائه خدمات درمانی کامل به شهروندان ضرورت دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، محمود ثمینی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده با موضوع کاهش استفاده از دفترچه و ارائه طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت اظهار کرد: باید مسیر خدمات رسانی به مردم را کوتاه کرد.

او تصریح کرد: می‌توان با اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک و در راستای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، خدمات درمانی کاملی به مردم ارائه داد.

او گفت: صدا و سیمای مرکز استان در این راستا اطلاع رسانی کرده است و با توجه به فراگیری و نقش موثر خود بین مخاطبان، پس از این نیز باید این خدمت جدید را به طور کامل و ساده به مردم معرفی کند.

ثمینی افزود: با پیشرفت روز افزون خدمات الکترونیکی در جوامع مختلف، اما همچنان برخی اقشار جامعه از اثرگذاری آن اطلاعات کمتری دارند که باید اقدامات و اطلاع‌رسانی برای آن‌ها در دستور کار قرار گیرد.

واو بیان کرد: با درج دقیق مشخصات در پرونده الکترونیک سلامت، در صورت بروز مشکل، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بهتر می‌توانند اظهارنظر و قضاوت کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.