آمادگی داوران قمی برای قضاوت در ۹ رویداد پینگ‌پنگ ایران

رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم از آمادگی داوران قمی رشته پینگ پنگ برای قضاوت در ۹ میدان کشوری شامل لیگ و قهرمانی پینگ‌پنگ کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمد عموئیان  رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم گفت: قم در هر دو بخش آقایان و بانوان داوران ممتاز و عالی‌رتبه‌ای دارد که در سال‌های اخیر مسابقات مهمی را هم در داخل کشور و هم در سطح بین‌المللی قضاوت کرده‌اند و امسال نیز برای این منظور آمادگی کامل را دارند.

رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم با اشاره به فراخوان کمیته سر داوران و داوران فدراسیون تنیس روی‌میز برای تعیین داوران قضاوت کننده در مسابقات کشوری این رشته، اضافه کرد:این کمیته در نظر دارد داوران مورد نیاز برای قضاوت مسابقات مختلف کشوری را از قبل و با اعلام آمادگی داوران سراسر کشور تعیین کنند.

عموئیان با بیان اینکه فدراسیون راجع به قبول یا رد درخواست‌ها با توجه به شرایط مسابقات اقدام می‌کند و پس از تعیین داوران مسابقات مختلف از طریق روابط‌عمومی این فدراسیون اطلاع‌رسانی خواهد کرد، افزود: تا پایان مرداد ماه امسال ۹ رقابت مهم توسط فدراسیون برنامه‌ریزی شده و حتما داوران قمی نیز در قضاوت آن‌ها سهم دارند.

رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم افزود: بر همین اساس و با توجه به بخش‌نامه ارسالی به هیات‌های استانی، داوران بین‌المللی، ملی و درجه یک کشور پس از تکمیل فرم اعلام آمادگی و تأیید رئیس هیات هر استان از طریق اتوماسیون اداری تا ۲۵ اردیبهشت ماهباید آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کنند.

عموئیان که داور بین‌المللی تنیس روی‌میز قم محسوب می‌شود و قضاوت‌های متعددی در داخل و خارج از کشور انجام داده و از داوران با تجربه ایران به شمار می‌رود، افزود:مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ مردان باشگاه‌های کشور روز‌های ۱۷ تا ۲۳ خرداد در تهران برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: پیکار‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی‌میز مردان ایران در روز‌های ۲۹ خرداد تا دوم تیر به میزبانی ماهشهر، انتخابی تیم ملی پسران نوجوان کشور روز‌های ۳ تا ۵ تیر ماه در تهران، انتخابی تیم ملی دختران نوجوان روز‌های هفتم تا نهم تیر در تهران و انتخابی تیم ملی پسران جوان در روز‌های ۱۱ تا ۱۴ تیر به میزبانی تهران انجام می‌پذیرد.

رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم بیان کرد: انتخابی تیم ملی جوانان دختر در روز‌های شانزدهم تا نوزدهم تیر در تهران، مسابقات باشگاهی پارا تنیس روی‌میز رده سنی بزرگسالان زنان روز‌های هفتم و هشتم مرداد در تهران، رقابت‌های باشگاهی پارا تنیس روی‌میز مردان در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد و در نهایت پیکار‌های جام حذفی بزرگسالان کشور در روز‌های ۲۰ تا ۲۲ مرداد در پایتخت دیگر رویداد‌هایی پیش‌روی ورزشکاران و داوران این رشته است.

انتهای پیام /ح

برچسب ها: قم ، پینگ پنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار